Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik ben klein en zij zijn groot...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik ben klein en zij zijn groot...

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
    De "popular" sectie bij 500px kan gerust mee met het niveau van 1x.com
    Het lijkt alsof ze een heel goed waarderingssysteem gevonden hebben, want (tot nu toe) staan er nog geen banale foto's hoog op de lijst, wat bij flickr dikwijls wel het geval is.
    Ik heb vorige week een foto in de "populair" gehad (pag. 34)
    Ondertussen weer weggezakt, maar toch ...
    Ooit zei eens iemand: 'Ik ben toch maar in beeld geweest"
    Awel, ter vergelijking, ikke ook!

Comment

Ik ben blij dat ik de 12de en 32ste meest populaire macrofoto's op 1x heb
      Maar anderzijds vind ik dat er toch wel een aantal foto's op de eerste pagina daar helemaal niet horen..

Comment

bij mij staat er op 500px sinds 2 dagen ééntje in de top 6 selectie "Zelfportretten"

Nice nice, zeker omdat ik nog maar paar dagen een profiel heb :-)

Selected photos on 500px : Selfportrait. 6 Bird by Stanislava Korobkova Selfportrait with Leica S2 by Elena Spirina moon by Monika Drzazgowska selfie by Anastasia Volkova how long will the last flower last? by Leentje Schoofs Slave To Music by Molly Awwad
        * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
          De "popular" sectie bij 500px kan gerust mee met het niveau van 1x.com
          Het lijkt alsof ze een heel goed waarderingssysteem gevonden hebben, want (tot nu toe) staan er nog geen banale foto's hoog op de lijst, wat bij flickr dikwijls wel het geval is.

1x.com is geweldig, maar de selectie gebeurt soms volgens een beetje een dubbele standaard. Ik heb al foto's ingezonden die geweigerd werden, waar dan een week later een quasi gelijkaardig beeld wel gepubliceerd werd
          Dat klopt volledig.
          Er worden vaak foto's geweigerd die ik persoonlijk prachtig vind, maar dat hoort er nu éénmaal bij.
          Je moet 1x bekijken als een spel. Al is dat niet altijd even makkelijk te accepeteren. Als je foto wordt geaccepteerd is dat goed voor het ego en naambekendheid. Soms levert het ook wat op. Zoals Magazines die je werk oppikken of aanvragen tot het verkopen van prints. Nu is 1x zelf met een print webshop begonnen.

Ik heb er ook enkele op 1x staan: http://1x.com/#!/artist/timcorbeel/photos
          Op 500px stond mijn foto "Last passenger" een tijdje op de eerste plaats (http://lockerz.com/s/121673613) in popular.
          Wel fijn, maar meer ook niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Pelerientje Bekijk bericht
          bij mij staat er op 500px sinds 2 dagen ééntje in de top 6 selectie "Zelfportretten"

Nice nice, zeker omdat ik nog maar paar dagen een profiel heb :-)

http://500px.livejournal.com/1246110.html
          Terecht ook. Heel mooi licht en concept!
          Mvg Tim

Comment

Working...
          X