Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Om het verhaal af te maken heb ik de toeristische dienst van de toeristische stad een soort van "staat van schadevergoeding" opgestuurd ter materialisatie van een minnelijke overeenkomst tot slot van alle rekeningen. Ze hebben nu braaf het overeengekomen bedrag op mijn rekening gestort en de kous is, wat mij betreft, af.
Ik wil maar aangeven dat niemand het moet pikken dat zijn of haar foto's zonder toestemming worden gebruikt.
Gebruik de tarieven voorzien door Sofam en de meeste boosdoeners zullen wel over de brug komen, in het besef dat bij een rechtszaak er nog kosten bijkomen.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Comment