Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke lens voor Formule 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Welke lens voor Formule 1

    Oorspronkelijk geplaatst door chlaenen Bekijk bericht
    Zo niet, gewoon met mijn 24-105mm wat sfeerbeelden schieten tijdens pitwalk en voor de rest genieten van de race
    Van de pitwalk moet je ook niet te veel verwachten, want is dit is meestal een overrompeling met veel duw- en trekwerk tot gevolg.
    Maar geniet maar van de brullende motoren.

    Comment


    • #17
      Re: Welke lens voor Formule 1

      Oorspronkelijk geplaatst door eLDe Bekijk bericht
      Van de pitwalk moet je ook niet te veel verwachten, want is dit is meestal een overrompeling met veel duw- en trekwerk tot gevolg.
      Maar geniet maar van de brullende motoren.
      Bij de populaire teams inderdaad, maar bij kleinere teams zoals dat van D'Ambrosio geen enkel probleem. Zelfs even buitengekomen om handtekeningen af te geven. Trouwens geduld is een mooie zaak. Als je lang genoeg wacht (en het weer zit mee, lees slecht weer) komt een plaats vanzelf vrij. Hint: RB racing vind iets origineel altijd leuk. Geraak je vaak mee tot voor de pits om op de foto te gaan daar...

      Achteraf gezien had ik met een 300mm of een 100-400mm meer als genoeg gehad. Maar ja, Konijnenberg vond het niet nodig om mijn mail te beantwoorden ivm prijs. Dan is voor mij de zaak (principieel) snel beslist . (Ok discussie dat er iets met contactform kan mislopen enz buiten beschouwing gelaten ) Voor de fans, Silver 3 sectie C zijn zeer goede plaatsen. Veel plaats vrij vaak, dus handig om te fotograferen.

      Ben nu zelfs aan het denken om in Spa te gaan kijken. Iemand tips wat een goede locatie is voorvoor foto's daar? En hou rekening dat ik geen race fotograaf ben. Heb geen behoefte om de shot van m'n leven te maken. En ook geen discussie van gebruik 400mm en 500mm vaste brandpunt. Zoals ik al zei ik ben amateur en zal in de tribunes zitten
      Canon 50D, Canon F4 24-105mm, Canon 10-22mm, Canon F1.8 50mm
      Flickr page

      Comment


      • #18
        Re: Welke lens voor Formule 1

        Oorspronkelijk geplaatst door chlaenen Bekijk bericht
        Maar ja, Konijnenberg vond het niet nodig om mijn mail te beantwoorden ivm prijs. Dan is voor mij de zaak (principieel) snel beslist . (Ok discussie dat er iets met contactform kan mislopen enz buiten beschouwing gelaten )
        Als je 'n mailtje kan sturen, dan veronderstel ik dat je internet hebt. En zelfs voor iemand die thuis geen internet heeft, maar tòch een mailtje kan versturen, is het logisch dat men ook toegang heeft tot de site van Konijnenberg, of eender welke andere winkel. Daar staan de lenzen die men verhuurt duidelijk op, alsook de prijzen per dag en de korting die wordt gegeven vanaf de 2de dag dat men huurt. Dus eigenlijk was een mailtje overbodig.
        En als ik een mailtje stuur en geen antwoord heb ontvangen binnen de 24 uur (werkdagen), dan bel ik gewon effe met mijn vraag en vraag ook meteen waarom er geen antwoord op mijn mail is gekomen... Concrete afspraken worden toch beter per telefoon of persoonlijk gemaakt. Mailtjes zijn een oplossing die veel tijd in beslag nemen. Als ik maar 's morgens een mail kan versturen, en Konijn bekijkt de mails pas de volgende morgen, dan is er al een dag verloren gegaan. Eens een dagje over 't hoofd zien (altijd mogelijk wanneer het heel druk is), dan verlies je al snel 2 dagen...
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

        Comment


        • #19
          Re: Welke lens voor Formule 1

          Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
          Als je 'n mailtje kan sturen, dan veronderstel ik dat je internet hebt. En zelfs voor iemand die thuis geen internet heeft, maar tòch een mailtje kan versturen, is het logisch dat men ook toegang heeft tot de site van Konijnenberg, of eender welke andere winkel. Daar staan de lenzen die men verhuurt duidelijk op, alsook de prijzen per dag en de korting die wordt gegeven vanaf de 2de dag dat men huurt. Dus eigenlijk was een mailtje overbodig.
          En als ik een mailtje stuur en geen antwoord heb ontvangen binnen de 24 uur (werkdagen), dan bel ik gewon effe met mijn vraag en vraag ook meteen waarom er geen antwoord op mijn mail is gekomen... Concrete afspraken worden toch beter per telefoon of persoonlijk gemaakt. Mailtjes zijn een oplossing die veel tijd in beslag nemen. Als ik maar 's morgens een mail kan versturen, en Konijn bekijkt de mails pas de volgende morgen, dan is er al een dag verloren gegaan. Eens een dagje over 't hoofd zien (altijd mogelijk wanneer het heel druk is), dan verlies je al snel 2 dagen...
          Deze discussie wou ik vermijden dus ...
          1/ Ok ik zie de prijzen op de site, maar ik had extra vragen dus vandaar mijn mail.
          2/ Zoals ik al zei kunnen er altijd problemen zijn, dewelke ik volledig begrijp. Toch voor gekozen niet te bellen. Klantenservice dient nu eenmaal aanwezig te zijn. heb tot op heden nog steeds geen antwoord . Ik heb bewust niet gebeld omdat ik gewoon alles zwart op wit wil in zo'n situatie. Heb al dingen meegemaakt waar dat handig zou geweest zijn en ik dit niet had. De wat als, dan dat of dit of....-discussie wil ik vermijden.
          Canon 50D, Canon F4 24-105mm, Canon 10-22mm, Canon F1.8 50mm
          Flickr page

          Comment


          • #20
            Re: Welke lens voor Formule 1

            We leven in 2011 momenteel hé, dus op een mail verwacht ik een antwoord binnen de 24h, zeker van een winkel die zaken wil doen online.

            Iets via telefoon regelen heeft geen enkele juridische kracht, dus ik wil ook altijd alles via email hebben als het niet face-to-face kan ... dus ik TS perfect volgen in zijn redenering.

            Trouwens, mag je een gehuurde lens wel meenemen naar het buitenland ? Ik veronderstel dat dit één van TS zijn vragen was ...

            Bottom line : als je een webwinkel uitbaat zorg je ervoor dat je meerdere keren per dag je email leest, zo simpel is het.
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

            Comment


            • #21
              Re: Welke lens voor Formule 1

              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
              We leven in 2011 momenteel hé, dus op een mail verwacht ik een antwoord binnen de 24h, zeker van een winkel die zaken wil doen online.

              Iets via telefoon regelen heeft geen enkele juridische kracht, dus ik wil ook altijd alles via email hebben als het niet face-to-face kan ... dus ik TS perfect volgen in zijn redenering.

              Trouwens, mag je een gehuurde lens wel meenemen naar het buitenland ? Ik veronderstel dat dit één van TS zijn vragen was ...

              Bottom line : als je een webwinkel uitbaat zorg je ervoor dat je meerdere keren per dag je email leest, zo simpel is het.
              Het punt van gehuurde lenzen meenemen naar het buitenland had ik in één van mijn eerste reacties al aangehaald.

              Ik zou ook niks via e-mail regelen. Ik gaf enkel aan dat telefoneren een optie was en kijken op de site ook al heel wat info verschafte. En de kans dat je na 2 keer bellen in de voormiddag, iemand aan de lijn hebt is een pak groter dan voor de middag een antwoord te krijgen als je 's morgens een mailtje stuurt. Ten andere, als je de lenzen huurt, dan moet je ze tòch al afhalen ook, dus het effectieve zakelijke gedeelte wordt face to face geregeld, hé.

              Wat betreft de kritiek op Konijnenberg, lees deze 2 reacties in een ander topic eens:
              Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

              Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.


              mvg,
              Bart
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

              Comment

              Working...
              X