Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

500px.com, fotografie website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 500px.com, fotografie website

    doe ook al 'n tijdje mee...

    http://500px.com/greyhorse

    Comment


    • Re: 500px.com, fotografie website

      Hopla ik zit er ook bij:

      Sony Alpha 330 / Sony 18-55 / Tamron 90 2.8 macro / Minolta 70-210 f4 / Minolta 50 1.7 / Metz 48 AF-1 / Lowepro Flipside 300 / Velbon Traveller
      Webite

      Comment


      • Re: 500px.com, fotografie website

        Dit hier net gelezen en er dus ook eentje aangemaakt...Zit knap in elkaar en komt mooi over... Al zal mijn blogsite wel mijn hoofdbezigheid blijven om iets van mijn foto's op te plaatsen...
        Voor wie interesse heeft... http://500px.com/Duartes
        https://tijuanaphoto.wordpress.com/

        Comment


        • Re: 500px.com, fotografie website

          die votes, is dat op honderd of op 50?

          heb zojuist 27.0 gehaald (daarom )
          Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
          hier vind je mijn foto's en hier ook

          Comment


          • Re: 500px.com, fotografie website

            Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk bericht
            die votes, is dat op honderd of op 50?

            heb zojuist 27.0 gehaald (daarom )
            Dat is 27 op heel veel Ik heb iemand als 'volger' met een affectie van 2600.. en deze heeft er zo goed als 5000.
            Last edited by AndriesDeLeener; 4 januari 2012, 17:33. Reden: url
            ::: Flickr :::

            Comment


            • Re: 500px.com, fotografie website

              Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
              Dat is 27 op heel veel Ik heb iemand als 'volger' met een affectie van 2600.. en deze heeft er zo goed als 5000.
              ow sh*t long way to go
              Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
              hier vind je mijn foto's en hier ook

              Comment


              • Re: 500px.com, fotografie website

                Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk bericht
                die votes, is dat op honderd of op 50?

                heb zojuist 27.0 gehaald (daarom )
                Die votes is op 100
                Photography is a way to see the world in detail.
                Fotograaf op rust

                Comment


                • Re: 500px.com, fotografie website

                  hoe kan men de friends list alfabetisch rangschikken..snap de huidige rangschikking niet goed
                  Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

                  Comment


                  • Re: 500px.com, fotografie website

                    Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
                    Die votes is op 100
                    Ja, maar ook al haal je 90+, na verloop van tijd zak je sowieso terug.
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                    Comment


                    • Re: 500px.com, fotografie website

                      Ja dat klopt.

                      Hoe zou dat bepaald worden trouwens ? Is dit de ratio tussen aantal views en aantal positieve votes ?
                      Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                      Ja, maar ook al haal je 90+, na verloop van tijd zak je sowieso terug.
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • Re: 500px.com, fotografie website

                        Geen idee hoe het berekend wordt, maar de meeste van mijn foto's eindigen op +/-50, ook deze die een tijd lang 90+ hadden. Veel waarde hecht ik er ook niet echt aan. Ik krijg nog steeds geregeld commentaar op mijn éne beeld dat ooit "editors choice" was
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                        Comment


                        • Re: 500px.com, fotografie website

                          Zoals altijd ben ik "late to the party";

                          http://www.theafricabug.com

                          Comment


                          • Re: 500px.com, fotografie website

                            Hebben jullie ook al de totale 'make-over' van 500px gezien? Daar waar het ging om je eigen foto's en de commentaren erop, en foto's van mensen die je zelf verkoos te volgen, gaat het nu blijkbaar meer over de commentaren die de mensen die je volgt op andermans foto's plaatsen.

                            Als ze dat niet snel weer veranderen, heb ik vanmorgen mijn laatste foto op deze site gezet. Zonde, want ik vond het best een fijne community. Veel 'I scratch your back, you scratch mine'-gedoe natuurlijk, maar als het je niet te doen was om hoge ratings te behalen was het best goed te doen om wat leuke en nuttige feedback te krijgen van andere fotografen.

                            Wat vinden jullie ervan?
                            Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                            vroeger op dit forum bekend als wAckO

                            Comment


                            • Re: 500px.com, fotografie website

                              Ben al een aantal mensen aan het volgen, moet nu even pauzeren want het systeem beweert dat ik er al teveel volg. Maar de rest volgt natuurlijk.
                              http://500px.com/lzappa

                              Comment


                              • Re: 500px.com, fotografie website

                                Oorspronkelijk geplaatst door Fengari Bekijk bericht
                                Hebben jullie ook al de totale 'make-over' van 500px gezien? Daar waar het ging om je eigen foto's en de commentaren erop, en foto's van mensen die je zelf verkoos te volgen, gaat het nu blijkbaar meer over de commentaren die de mensen die je volgt op andermans foto's plaatsen.

                                Als ze dat niet snel weer veranderen, heb ik vanmorgen mijn laatste foto op deze site gezet. Zonde, want ik vond het best een fijne community. Veel 'I scratch your back, you scratch mine'-gedoe natuurlijk, maar als het je niet te doen was om hoge ratings te behalen was het best goed te doen om wat leuke en nuttige feedback te krijgen van andere fotografen.

                                Wat vinden jullie ervan?
                                Nu ze weer enige zaken terug ingebouwd hebben vind ikhet weer prima
                                Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                                Our English website: www.kaichitravel.com
                                Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                                Comment

                                Working...
                                X