Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Wat betreft het 'subscriptions' probleem, ik heb ergens een fout gevonden en deze kunnen oplossen, alles (inclusief subscriptions en mail naar andere leden) zou opnieuw moeten werken. Mocht er nog iemand problemen ondervinden, geef me een seintje via sven@sitehosting.be, mijn testen waren in ieder geval positief.
Originally posted by Sven
Wat betreft het 'subscriptions' probleem, ik heb ergens een fout gevonden en deze kunnen oplossen, alles (inclusief subscriptions en mail naar andere leden) zou opnieuw moeten werken. Mocht er nog iemand problemen ondervinden, geef me een seintje via sven@sitehosting.be, mijn testen waren in ieder geval positief.
Groe(n)tjes,
Sven
Blijkt nu idd terug te werken. Kreeg een mailtje dat je hier iets gepost had. Perfect ! Hartelijk bedankt voor het gedane werk Sven !
Comment