Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwaar teleurgesteld in Forumlid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Zwaar teleurgesteld in Forumlid

    Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
    dat is inderdaad een ander verhaal johan. zwart werken mag niet eh :-)
    Johan wil dat niet snappen vrees ik, tot hij zelf eens een lamp van dicht zal zien

    Ivm. je topic ... ik zou daar niet teveel mee inzitten hoor!

    Materiaal falen hoort er nu eenmaal bij, maar met een mooi netwerk van bevriende fotografen kan je zeker en vast ter plaatse geholpen worden!
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #47
      Re: Zwaar teleurgesteld in Forumlid

      Dat zwartwerk was ms een slecht voorbeeld, mensen kunnen gewoon heel raar doen als t over geld gaat.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #48
        Re: Zwaar teleurgesteld in Forumlid

        Zelfs slechte kritiek is goede reclame, Leentje. Als ze maar van je praten. Wat ze zeggen
        doet er niet echt toe. Of echt niet toe. Mocht ik tijd over hebben, en dit toegelaten zijn
        (want ik ben een brave jongen), ik zou een tweede account aanmaken en mijn eigen foto's
        en teksten afkraken. ik zou me belachelijk maken. Me kleineren. De spot met me drijven.
        Me uitlachen.
        Weet je, ik zal Andy Warhol eens citeren. Daar moet je goed over nadenken, omdat het zo
        waar is: "Don't pay any attention to what they write about you. Just measure it in inches."

        Comment


        • #49
          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke
          "Don't pay any attention to what they write about you. Just measure it in inches."
          Seems size does matter after all...
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

          Comment


          • #50
            Re: Zwaar teleurgesteld in Forumlid

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Weet je, ik zal Andy Warhol eens citeren. Daar moet je goed over nadenken, omdat het zo
            waar is: "Don't pay any attention to what they write about you. Just measure it in inches."
            Die onthou ik Doudeke! Ben trouwens altijd fan geweest van onze Andy...

            Thanks!
            * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

            Comment


            • #51
              Re: Zwaar teleurgesteld in Forumlid

              Heb via wijtrouwen ook eens 'plots' een vraag van een 'bruid' gehad.
              Bleek dat het om een concullega ging.
              Maar iedereen heeft zijn eigen stijl en voor elke stijl zijn er geïnteresseerden.
              Ik maak mij er niet druk over. Zolang mijn koppeltjes tevreden zijn is het voor mij OK.
              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

              Comment


              • #52
                Re: Zwaar teleurgesteld in Forumlid

                OT : negeren die handel. Jaloersheid viert hoogtij. En zeker bij de 500/600 euro huwelijksfotografen.(de eerste die mij kan bewijzen dat het rendabel is voor zo een bedrag moet ik nog tegenkomen,en ik heb er al enkele uitgedaagd)

                eigen ervaring met : wijtrouwen

                De beheerders proberen er iets aan te doen .
                Ik heb vrij lang met een van de beheerders aan de tel(door het voorval hieronder) gehangen en het is vechten tegen de bierkaai.

                Over mij is er ook eens ongelofelijk negatief gepost geweest door een persoon die ook hier actief is .Echter konden ze het niet 100% bewijzen daar het een dubbel account is en nog andere zaken.
                De post zelf was er ongelofelijk zwaar over. zelfde genre als de jouwe leentje maar dan nog enkele gradaties erger.
                Zij hebben me onmiddellijk telefonisch gecontacteerd wat ik zeer goed vond.

                Wijtrouwen wil hier zeer hard tegen optreden en contacteerde me dus of ik persoon X kende. (wat niet het geval was).Ik had de post zelf nog niet gezien. Zij gingen al het nodige doen om bewijzen te verzamelen om zo SAMEN een rechtzaak te kunnen aanspannen. Daar had ik echter geen zin in maar wou vooral geen tijd verliezen aan dergelijk gespuis.
                www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

                Comment


                • #53
                  Re: Zwaar teleurgesteld in Forumlid

                  jawadde, wat een gedoe allemaal

                  de oplossing........dat iedereen gaat samenwonen hé !
                  EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                  https://sites.google.com/view/pdh65/

                  Comment


                  • #54
                    Re: Zwaar teleurgesteld in Forumlid

                    @ LittleLeentje.

                    Het ideale forum voor trouwfotografen en gesloten voor niet-leden.

                    Detop.eu
                    Website http://www.kristofpattyn.be

                    a lotta canonstuff

                    Comment


                    • #55
                      Re: Zwaar teleurgesteld in Forumlid

                      Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk bericht
                      @ LittleLeentje.

                      Het ideale forum voor trouwfotografen en gesloten voor niet-leden.

                      Detop.eu
                      zeker doen!

                      G
                      fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                      Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                      Comment

                      Working...
                      X