Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fotostudio
Collapse
X
-
-
-
Re: Fotostudio
en vind wel een model, 2 ook zelfsEOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
Staat zo op modellennet
Oorspronkelijk geplaatst door canonedward Bekijk berichtIk weet niet hoe je hier aan komt? Het volgende kreeg ik via de mail:
A: Privé Workshop Starters Studio Fotografie.
In deze workshop leer je de basis van de model fotografie in de studio. Model poseert in diverse stijlen kleding met gebruik van diverse accesoires.
De prijs voor deze geheel privé workshop bedraagt 139,= euro all inclusief.
Programma:
13.30 uur Ontvangst met koffie/thee/fris + kennis maken, studiolicht op de juiste manier opstellen + meten + instellen, jouw camera op de juiste manier instellen
14.00 omgaan met model, het model aangeven hoe je haar wil laten poseren, controle via groot gecallibreerd beeldscherm en zelf veel zelf shooten
16.00 uur: einde WS
Comment
-
Hey,
ik zie dat er over mij gesproken wordt.
Mijn workshops zijn vooral bedoeld voor startende studiofotografen en fotografen die een specifiek onderdeel van de fotografie willen leren.
Bijvoorbeeld LOW-KEY NUDES.
Ik geef GEEN groeps workshops maar steeds persoonlijke workshops aan EEN persoon !!!!!
Iedere workshop wordt dus OP MAAT gemaakt van de deelnemer.
Je leert dus wat JIJ wil weten.
Dit kan omdat er steeds maar EEN deelnemer is.
Die 2.5 uur lijkt kort, maar als je als enige deelnemer twee en een half uur aan een stuk ZELF bezig bent te leren en uit te voeren ben je als deelnemer daarna doodop. ( geloof me ! )
Ik geef nogal veel workshops aan Belgische fotografen.
Vraag links en rechts gerust een rond wat zij er van vonden.
Overigens mag je ook met jouw eigen model komen.
Comment
Comment