Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met Cheong ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Cheong is wel betrouwbaar,maar de meest chaotische persoon die ik ken. Als het goed gaat is er niets aan de hand, maar gaat het fout dan gaat het goed fout
    Blijf hem bestoken met emails, dan komt het vanzelf goed.
    Dat blijkt inderdaad te werken. Nu nog afwachten of ze effectief geleverd worden binnen enkele dagen. In elk geval blijft hij mailtjes van me krijgen indien nodig
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

    Bezoek mijn foto's online

    Comment


    • #17
      Originally posted by marnik
      hoe werk dat paypal met cheong
      ik snap er niets van
      Je moet een account aanmaken bij Paypal en hieraan je credit card linken. Je kan dan een bepaalde som geld op een virtuele rekening zetten (best enkel het bedrag dat je moet betalen bij Cheong of bv een andere persoon/winkel, want je krijgt geen intrest op het bedrag dat nog op je virtuele rekening staat). Indien je een betaling wilt doen, moet je gewoon het e-mailadres van de begunstigde en de som geld die je wilt storten ingeven. Indien deze begunstigde al geregistreerd is (wat Cheong natuurlijk is), krijgt hij automatisch bericht dat hij een storting ontvangen heeft en komt dat op zijn paypal rekening te staan. Indien iemand nu geen account heeft, krijgt hij bericht op dat adres dat hij een betaling ontvangen heeft en zich moet registreren om dat geld te ontvangen.
      :: http://www.dpix.be ::

      Comment


      • #18
        Bedankt voor de duidelijk uitleg !
        Cheong spreekt van een kost van 2.5 à 5.5% bij betaling via Paypal.
        Hoe wordt die kost bepaald ? Als je bvb 500USD moet betalen, moet je die 2.5-5.5% dan al bij betalen ?
        Originally posted by Frederik
        Originally posted by marnik
        hoe werk dat paypal met cheong
        ik snap er niets van
        Je moet een account aanmaken bij Paypal en hieraan je credit card linken. Je kan dan een bepaalde som geld op een virtuele rekening zetten (best enkel het bedrag dat je moet betalen bij Cheong of bv een andere persoon/winkel, want je krijgt geen intrest op het bedrag dat nog op je virtuele rekening staat). Indien je een betaling wilt doen, moet je gewoon het e-mailadres van de begunstigde en de som geld die je wilt storten ingeven. Indien deze begunstigde al geregistreerd is (wat Cheong natuurlijk is), krijgt hij automatisch bericht dat hij een storting ontvangen heeft en komt dat op zijn paypal rekening te staan. Indien iemand nu geen account heeft, krijgt hij bericht op dat adres dat hij een betaling ontvangen heeft en zich moet registreren om dat geld te ontvangen.
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #19
          Cheong spreekt van een kost van 2.5 à 5.5% bij betaling via Paypal.
          Hoe wordt die kost bepaald ? Als je bvb 500USD moet betalen, moet je die 2.5-5.5% dan al bij betalen ?
          Die 5.5% komt er nog eens bij ja dus als je 500 USD moet betalen dan moet je in totaal 527,5 USD storten via paypal.
          Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

          Bezoek mijn foto's online

          Comment


          • #20
            Hij sprak van 2.5-5.5 in zijn reply.
            ALs 5.5% stort speel je zeker, maar kost het je ook het meest.
            In welk geval is het dan maar 2.5% ?

            Originally posted by karlito
            Cheong spreekt van een kost van 2.5 à 5.5% bij betaling via Paypal.
            Hoe wordt die kost bepaald ? Als je bvb 500USD moet betalen, moet je die 2.5-5.5% dan al bij betalen ?
            Die 5.5% komt er nog eens bij ja dus als je 500 USD moet betalen dan moet je in totaal 527,5 USD storten via paypal.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #21
              gisteren een mailtje voor prijs van een memory stick 256 Mb en 512 Mb en prijs was toch 12 % duurder of hetgeen ik in october laatsleden betaald heb in Hong Kong.....
              daVinci
              www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

              Comment


              • #22
                Iemand enig idee hoelang het duurt aleer zo een pakje uit Hong Kong in Belgie afgeleverd word?
                Groetjes,

                Rudi Petitjean

                NATURE GALLERY

                Comment


                • #23
                  Hopelijk weet Karlito dit zo snel mogelijk te zeggen
                  Originally posted by steward
                  Iemand enig idee hoelang het duurt aleer zo een pakje uit Hong Kong in Belgie afgeleverd word?
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #24
                    Iemand enig idee hoelang het duurt aleer zo een pakje uit Hong Kong in Belgie afgeleverd word?

                    In theorie binnen de week ...in de praktijk ... ???
                    Wel ik hoop dat inderdaad binnenkort te kunnen zeggen
                    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                    Bezoek mijn foto's online

                    Comment


                    • #25
                      In theorie binnen de week ...in de praktijk ... ???
                      Wel ik hoop dat inderdaad binnenkort te kunnen zeggen
                      Dat bedoelde ik dus ... in de praktijk.
                      Groetjes,

                      Rudi Petitjean

                      NATURE GALLERY

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Dama
                        Hij sprak van 2.5-5.5 in zijn reply.
                        ALs 5.5% stort speel je zeker, maar kost het je ook het meest.
                        In welk geval is het dan maar 2.5% ?

                        Originally posted by karlito
                        Cheong spreekt van een kost van 2.5 à 5.5% bij betaling via Paypal.
                        Hoe wordt die kost bepaald ? Als je bvb 500USD moet betalen, moet je die 2.5-5.5% dan al bij betalen ?
                        Die 5.5% komt er nog eens bij ja dus als je 500 USD moet betalen dan moet je in totaal 527,5 USD storten via paypal.
                        Het verschil tussen 2,5 en 5,5% is afhankelijk van het feit of je met of zonder creditcard via PayPal betaald. Mét is 5,5%, zonder is 2,5%. (Dit is overigens wat Cheong waarschijnlijk berekend, in het echt kost het bij PP minder....).
                        Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cvaniperen
                          [(Dit is overigens wat Cheong waarschijnlijk berekend, in het echt kost het bij PP minder....)
                          Yeps dacht ik ook wel . Maar al bij al was het in mijn geval toch een pak goedkoper, verzendingskosten inclusief.
                          A propos ... bij mij heeft de verzending op de kop 2 weken geduurd. De 2e week vond ik toch wel dat het te lang duurde, en Cheong bleef me toen toch op iedere mail beantwoorden (heb er toen toch wel enkele verstuurd). Spijtig dat karlito er nu juist zo'n ervaring mee moetn hebben .
                          :: http://www.dpix.be ::

                          Comment


                          • #28
                            Een pakje is altijd op DRIE (03) dagen van waar ook ter wereld (aarde) in de Benelux. Zowel Fedex als DHL als een andere koerierdienst.
                            Zelfs aan de andere kant van den bol, Australië is het op drie dagen hier. Behalve bij stakingen van luchthavens enz...

                            Dus als een pakje van Mr. Cheong twee weken onderweg is, dan heeft hij 't zelf pas drie dagen geleden met de koerierdienst meegegeven.

                            Comment


                            • #29
                              en met taxipost ?????
                              Groetjes,

                              Rudi Petitjean

                              NATURE GALLERY

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by steward
                                In theorie binnen de week ...in de praktijk ... ???
                                Wel ik hoop dat inderdaad binnenkort te kunnen zeggen
                                Dat bedoelde ik dus ... in de praktijk.
                                Van ons kantoor in Hong Kong krijg ik om de 14 dagen samples toegestuurd.
                                Ze sturen dit steeds de vrijdag op en de maandag (of soms de dinsdag) staan ze bij m'n bureau.....
                                daVinci
                                www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                                Comment

                                Working...
                                X