Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HoF

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: HoF

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
    Het verbindingsprobleem bestaat nog steeds... mss. deze trol gelijk bannen, laatste posts was toch niks anders dan bashen op Canon, Konijnenberg, HoF,...
    trol of niet, ik vind het eigenaardig dat BD het op deze manier "oplost"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      trol of niet, ik vind het eigenaardig dat BD het op deze manier "oplost"
      Wat is er dan opgelost?
      Voor zover ik weet is er in dit draadje niemand gebanned.
      And BTW, op elk forum wordt een trol gebanned, of wat dacht je?

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

wat is er dan aan de hand met de persoonlijke pagina van Reservoir_Dog, dat zij zeker al sinds het starten van deze topic niet meer bereikbaar is?
        Is het een halve ban?

zelfs van iemand die gebanned is, zoals bijvoorbeeld FestinaLente, blijft ze bereikbaar.

Ik begrijp dit niet.

Comment

Hey juppekes

Hij is niet enige hoor

Ik heb hier ooit eens een topic over gestart, maar er is nog altijd geen oplossing

Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
          Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            wat is er dan aan de hand met de persoonlijke pagina van Reservoir_Dog, dat zij zeker al sinds het starten van deze topic niet meer bereikbaar is?
            Is het een halve ban?
            .
            Neen, een halve ban bestaat niet, dit heeft trouwens niets te maken met een ban. Dan zou Lut, onze ex-secretaris ook een ban gehad hebben want haar profiel is ook een tijdje niet bereikbaar geweest als ik me goed herinner.
            Onze administrators hebben in de bulletin software alles nagekeken maar vinden geen oplossing voor het probleem, soms blijft een persoonlijke pagina een tijdje onbereikbaar en een paar weken later werkt deze terug wel . . . . ook voor de administrators blijft het een raadsel.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

OK, bedankt voor de follow up.

Comment

Kan Francis zijn post alleen maar bevestigen. Ik heb persoonlijk beide admins gecontacteerd, en tegelijk zijn er in het Mods subforum bepaalde suggesties geweest voor een mogelijke oplossing. Blijkbaar gaat het om een bug in de forum software (vBulletin?), en is er geen directe oplossing voorhanden.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Heb eens nagedacht

Zoals het zich nu voordoet is het voor de medewerkers aan HOF al heel moeilijk om al de foto's te bekijken,
                  daar er veel foto's door de mazen van het net glippen,
                  en omdat de medewerkers misschien niet altijd de foto begrijpen (is geen nawijzing van mij hier hé)

Dacht daarom, om een topic aan te maken foto's voor hof , per week.

Hier kan iedereen dan 1 foto plaatsen waarvan hij/zij vindt dat deze in aanmerking komt voor HOF : zo wordt er al een selectie (nominatie) gedaan door de leden zelf.
                  Er moet ook aan de foto een deftige beschrijving ( niet van : ik vind hem goed, 1 van mijn betere ... )
                  worden toegevoegd met de reden waarom hij/zij deze foto als nominatie opgeven.
                  zodoende dat de inhoud.. begrijpbaar is voor iedereen

maar nu komt het probleem :
                  Hoe hieruit nu een 10 tal foto's zoeken die in aanmerking komen voor HOF :
                  Dit laten gebeuren zoals het nu gaat?

of

een mogelijkheid maken in het bestaande bovengeschreven topic,
                  dat iedereen een markering kan maken (soort puntenoptelling) van de foto die hij in HOF wil,
                  uiteraard met de mogelijkheid om niet zijn eigen foto te kiezen.
                  De 10 foto's met hoogste score komen dan in HOF.
                  of bijvoorbeeld een php-programmeke schrijven welke de leden kunnen opvragen en waarin zij hun beoordeling kunnen geven (naam foto),daarna kan er in de db2 tabel gemakkelijk de 1O best gescoorde foto's uithalen,
                  en eventueel een lijstje zichtbaar maken voor de mensen die twijfelen aan de uitslag.

Nu zal er wel een reactie komen van dat iedereen aan vriendjespolitiek gaat doen,maar met 1 verschil dat iedereen het nu kan doen : alhoewel ik sterk twijfel dat dit veel gebeurd
                  Zoals nu verschillende leden nu ook al zezggen dat de mensen die de foto's nu kiezen ook aan vriendjespolitiek zouden doen? wat ik ook sterk betwijfel

Weet natuurlijk ook dat de over hierboven beschrijving nog sterk moet worden gesleuteld , is ook maar een voorstel van een begin opzet om een andere methode te vinden voor HOF nominatie en keuze van foto's
                  Het mag ook nog altijd afgeschoten worden : geen probleem

zo dat was het een beetje ,

sorry voor de gemaakte schrijffouten
                  waarop men mij hier dikwijls op afkeurd (maar ik vind de inhoud belangrijker dan de schrijfwijze)
                  Last edited by Josv; 13 juli 2011, 14:47.
                  Jos
                  Site

Comment

Theoretisch heel mooi.
                    Maar ik zou de HoF laten hoe het is (alleen een beetje meer 'transparantie', een woordje uitleg dus).
                    Op die manier heeft er niemand nog opmerkingen te maken. Er geld een soort politieke onschendbaarheid (niet als kritiek bedoeld)

De voorgestelde manier is mooi op papier, maar zal in de praktijk nog meer kritiek onthalen.
                    Als ik het goed begrijp is er blijkbaar al een soortgelijke manier uitgeprobeerd.
                    Nikon D7000 en wat lenzen.
                    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                      Theoretisch heel mooi.
                      Maar ik zou de HoF laten hoe het is (alleen een beetje meer 'transparantie', een woordje uitleg dus).
                      Op die manier heeft er niemand nog opmerkingen te maken. Er geld een soort politieke onschendbaarheid (niet als kritiek bedoeld)

De voorgestelde manier is mooi op papier, maar zal in de praktijk nog meer kritiek onthalen.
                      Als ik het goed begrijp is er blijkbaar al een soortgelijke manier uitgeprobeerd.
                      Dat van dat woordje uitleg, dat zou het hem idd doen
                      https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Laat de Hof maar zoals hij is, ik zie soms beelden waar ik van wou dat ik ze gemaakt heb, en net zo goed beelden waarvan ik weet da'k er betere (gelijkaardige) heb. En ik blijf er netjes buiten, zeker nu ik geen foto's meer post.

Festinalente... idd. ook een naam voor het lijstje "vergane glorie".
                        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                        www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                          Laat de Hof maar zoals hij is, ik zie soms beelden waar ik van wou dat ik ze gemaakt heb, en net zo goed beelden waarvan ik weet da'k er betere (gelijkaardige) heb. En ik blijf er netjes buiten, zeker nu ik geen foto's meer post.

Festinalente... idd. ook een naam voor het lijstje "vergane glorie".
                          Dat profiel is gewoon te bekijken (ondertussen)
                          Zo heb ik er al vele zien voorbijkomen.
                          Ofwel bollen ze het zelf af, of ze worden weggeschopt (al dan niet verdient)

maar goed, dit doet weinig toe tot de HoF
                          Nikon D7000 en wat lenzen.
                          http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Working...
                          X