Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon op zen belgish?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nikon op zen belgish?

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    is inderdaad anders nu.
    grt,bouk.
    Daarom is hij nog niet beter hoor

    Comment


    • #32
      Re: Nikon op zen belgish?

      Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
      Dat slaat toch nergens op. De keuze van een camera is persoonlijk, de ene gaat graag met Nikon werken, de andere graag met canon of een ander merk. Ik vind dat dit gewoon niet kan, we zijn allemaal maar mensen die hun foto's graag aan de buitenwereld willen tonen, ook de mensen met een ander merk van toestel dan Nikon.
      Goh, ik heb er niet echt een probleem mee. Wat een voordeel kan zijn van dergelijk forum t.o.v. een algemeen forum, is dat je misschien wat sneller en/of makkelijker gebruikservaringen kan uitwisselen met mensen die hetzelfde toestel (of dezelfde body/lens combinatie) gebruiken.
      Al ben ik dan eerder voorstander van een forum dat er gerund wordt door de fabrikant zelf.
      Ikzelf zit ook op Canon forums, maar er is vrij weinig te beleven. Het Amerikaanse is niet zo super actief, en op het Franse worden bij mijn foto's vrij weinig reacties geplaatst (waarschijnlijk omdat ik èn Belg, èn nederlandstalig ben... chauvinisme). Ik kom er dus vrij weinig.

      Op Flickr kom ik dan wel weer regelmatig op de groepen van Canon gebruikers.

      mvg,
      Bart
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

      Comment


      • #33
        Re: Nikon op zen belgish?

        Misschien kan je het hem zelf vragen ? Ik vermoed dat dit dezelfde persoon is ..
        Check out gfxglobe's art on DeviantArt. Browse the user profile and get inspired.
        www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

        Comment


        • #34
          Re: Nikon op zen belgish?

          Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
          Dat slaat toch nergens op. De keuze van een camera is persoonlijk, de ene gaat graag met Nikon werken, de andere graag met canon of een ander merk. Ik vind dat dit gewoon niet kan, we zijn allemaal maar mensen die hun foto's graag aan de buitenwereld willen tonen, ook de mensen met een ander merk van toestel dan Nikon.
          Mischien zijn de foto's op dat forum van minder belang, en willen ze zich hooftzakelijk toeleggen op gebruikerservaringen onder Nikon gebruikers, heb je toch ook in Nederland KLIK.

          Ik heb daar allemaal geen problemen mee, de tijd zal uitwijzen of het forum overlevingskansen heeft, een nederlandstalig fotoforum kan er altijd nog wel bij.

          Comment


          • #35
            Re: Nikon op zen belgish?

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            ....... heb je toch ook in Nederland KLIK.
            dat ziet er wel effe beter uit.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #36
              Re: Nikon op zen belgish?

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              dat ziet er wel effe beter uit.
              grt,bouk.
              Ten eerste bouk, het zijn Nederlanders hé

              En ten tweede (ik ben dat niet zeker), maar zit jullie bekende Nederlander Hans Braakhuis daar niet voor een stuk onder, die publiceerde reeds zijn boeken toen er van forums nog weinig sprake was, en gaat ieder jaar bij Nikon op bezoek, dat zijn de kenners hé.

              Comment


              • #37
                Re: Nikon op zen belgish?

                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                ..........

                En ten tweede (ik ben dat niet zeker), maar zit jullie bekende Nederlander Hans Braakhuis daar niet voor een stuk onder.....
                yep..klopt.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #38
                  Re: Nikon op zen belgish?

                  Ik zie niet in waarom Bd mij heeft gebanned voor opstarten van een nieuwe forum?
                  Ik was al een hele tijd met de gedachte aan het rondlopen om zelf een forum voor mijn favoriete hobby op te starten en ja nikon is mijn merk, ik snap ook niet de reacties van sommige mensen hier, canon adicts zijn ook welkom zij kunnen steeds posten in de "Discussie" forum.
                  nikon club belgium , de naam zegt alles over wat deze forum gaat...

                  Hopelijk is Bd zo vriendelijk mij terug te unbannen
                  Mvg
                  Last edited by Sage; 27 juni 2011, 09:28.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Nikon op zen belgish?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sage Bekijk bericht
                    Ik zie niet in waarom Bd mij heeft gebanned voor opstarten van een nieuwe forum?

                    Hopelijk is Bd zo vriendelijk mij terug te unbannen
                    zal de schrik zijn geweest na zo,n lange stilte?
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #40
                      Re: Nikon op zen belgish?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sage Bekijk bericht
                      Ik zie niet in waarom Bd mij heeft gebanned voor opstarten van een nieuwe forum?
                      Ik was al een hele tijd met de gedachte aan het rondlopen om zelf een forum voor mijn favoriete hobby op te starten en ja nikon is mijn merk, ik snap ook niet de reacties van sommige mensen hier, canon adicts zijn ook welkom zij kunnen steeds posten in de "Discussie" forum.
                      nikon club belgium , de naam zegt alles over wat deze forum gaat...

                      Hopelijk is Bd zo vriendelijk mij terug te unbannen
                      Mvg
                      Bij onrechtmatig gebruik van logo's zoals het Nikon logo (zelfs met de beste bedoelingen) op niet geauthoriseerde webpages kun je knee-deep in trouble geraken.

                      YMMV, Nerdi
                      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Nikon op zen belgish?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                        Bij onrechtmatig gebruik van logo's zoals het Nikon logo (zelfs met de beste bedoelingen) op niet geauthoriseerde webpages kun je knee-deep in trouble geraken.

                        YMMV, Nerdi
                        mm dan moet men hier op het forum (en op een pak andere forums ) ook bijna alle schermafbeeldingen gaan verwijderen
                        daar zie ik toch ook genoeg merk logo's in verschijnen

                        Comment

                        Working...
                        X