Hallo,
Voor ik hem bestel zou ik toch even willen checken, ondanks mijn vele zoekacties op internet in het gezelschap van meneer Google, of de volgende mini-laptop momenteel niet de beste deal is. Hij dient om mee op reis te nemen (foto's op te slaan, bewerken, email en internet, en voor de kinderen eens een filmpje...)
Het gaat om deze http://www.dell.com/be/p/inspiron-m3...iron-m301z-amd
De eisen die ik stel vind ik hier in terug. Kort even op een rijtje.
- Schermgrootte (niet te klein en niet te groot, 15,6" vind ik al te groot om mee rond te lopen)
- Licht (minder dan 2kg)
- Opslagacpaciteit 500gb is goed
- Werkbaar om PS en LR te laten op draaien
- Wifi, ingebouwde kaartlezer
- Prijs (die 529 eurootjes vind ik net aanvaardbaar, soms krijg ik wel eens een mailtje met 5% korting of zo van Dell) Zeker als ik vergelijk met Sony Vaio. Die had ik graag gehad. Ik heb er al zo eentje maar te groot en te zwaar om mee te nemen.
Enige nadeel vind ik dat er geen dvd/cd station inzit, dus ik moet een extern bijkopen.
Maar ik heb geen idee of de processor en dergelijke goed zijn.
Doe ik hier goed aan?
Alvast bedankt.
Voor ik hem bestel zou ik toch even willen checken, ondanks mijn vele zoekacties op internet in het gezelschap van meneer Google, of de volgende mini-laptop momenteel niet de beste deal is. Hij dient om mee op reis te nemen (foto's op te slaan, bewerken, email en internet, en voor de kinderen eens een filmpje...)
Het gaat om deze http://www.dell.com/be/p/inspiron-m3...iron-m301z-amd
De eisen die ik stel vind ik hier in terug. Kort even op een rijtje.
- Schermgrootte (niet te klein en niet te groot, 15,6" vind ik al te groot om mee rond te lopen)
- Licht (minder dan 2kg)
- Opslagacpaciteit 500gb is goed
- Werkbaar om PS en LR te laten op draaien
- Wifi, ingebouwde kaartlezer
- Prijs (die 529 eurootjes vind ik net aanvaardbaar, soms krijg ik wel eens een mailtje met 5% korting of zo van Dell) Zeker als ik vergelijk met Sony Vaio. Die had ik graag gehad. Ik heb er al zo eentje maar te groot en te zwaar om mee te nemen.
Enige nadeel vind ik dat er geen dvd/cd station inzit, dus ik moet een extern bijkopen.
Maar ik heb geen idee of de processor en dergelijke goed zijn.
Doe ik hier goed aan?
Alvast bedankt.
Comment