Mail van lay-out man
...
Kan jij mij :
in de loop van maandag al enkele foto's opsturen waaruit ik kan kiezen voor het krantenartikel. dat is het meest dringende;
en tegen het einde van de week een ruimere selectie voor de fotorol die op de site komt
finaal, maar daar staat geen deadline op: alle foto's (die jij ok vindt) in hoge resloutie op een cd branden, voor ons archief.
...
Kan jij mij :
in de loop van maandag al enkele foto's opsturen waaruit ik kan kiezen voor het krantenartikel. dat is het meest dringende;
en tegen het einde van de week een ruimere selectie voor de fotorol die op de site komt
finaal, maar daar staat geen deadline op: alle foto's (die jij ok vindt) in hoge resloutie op een cd branden, voor ons archief.
Ik krijg geen software om foto's te verwerken. GIMP wordt door onze informaticadienst beschouwd als onveilige software dus gratis alternatieven mogen ook niet. Thuiswerk is in principe niet toegestaan en aangezien men dan niet onder controle van de werkgever staat is daar inhaalrust voor aanvragen steeds gevoelig.
Van die hoge resolutie beelden weet ik al helemaal niet wat ervan te denken. Ik beschouw dat als mijn werk, gemaakt in mijn vrije tijd. Daar hebben zij geen hoge resolutie beelden van te vragen.
Comment