Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Stuur je hem naar sven@sitehosting.be (mijn oud adres liefst niet meer gebruiken, het heeft bijzonder onder de virussen te lijden (het domein in het geheel) en het is goed mogelijk dat dit adres niet meer in gebruik komt.
Als je nog geen antwoord van mij hebt gekregen, dan wil het zeggen dat ik u mail niet heb gehad, want mijn inbox is leeg/alles verwerkt.
Originally posted by Christopher
Voor meer info:
http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/Q243/3/49.ASP&NoWebContent=1
Blijkt aan de odbc-driver te liggen?
't amuzement ermee
Groeten,
Christopher
Is niet correct (in dit geval), het is een error die door de mail component gegenereerd wordt (kan het berichtje niet afleveren op de mailserver, wegens alle smtp sessies in gebruik)
Ik heb de mailfuncties van het forum voorlopig afgezet, tot wanneer de mailservers alles weer kunnen slikken. De foutmelding is dus weg, maar vergeet niet, mailtjes via het forum werken momenteel dus ook niet.
Comment