Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Catastrophic failure ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Vanmorgen ook dezelfde fout 8000f, nu weet ik het ondanks de fout wordt er wel geplaats.

mvg, drh
    Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Originally posted by mic
      Dat zijn van die leuke dingen die je enkel met computers en vrouwen kan voorkrijgen... Catastophic failure...
      Tsja, Mic... alleen krijg ik dat mijn vrouw niet in die termen te horen...
      Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

Comment

Mijn vrouw denkt er ook zo over, van computers en mannen.... (nu durf ik wel, ze is net van achter mijn rug vertrokken )
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Stuur je hem naar sven@sitehosting.be (mijn oud adres liefst niet meer gebruiken, het heeft bijzonder onder de virussen te lijden (het domein in het geheel) en het is goed mogelijk dat dit adres niet meer in gebruik komt.

Als je nog geen antwoord van mij hebt gekregen, dan wil het zeggen dat ik u mail niet heb gehad, want mijn inbox is leeg/alles verwerkt.
          --
          Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Originally posted by Christopher
            Voor meer info:
            http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/Q243/3/49.ASP&NoWebContent=1

Blijkt aan de odbc-driver te liggen?
            't amuzement ermee

Groeten,
            Christopher
            Is niet correct (in dit geval), het is een error die door de mail component gegenereerd wordt (kan het berichtje niet afleveren op de mailserver, wegens alle smtp sessies in gebruik)
            --

Comment

Ik heb de mailfuncties van het forum voorlopig afgezet, tot wanneer de mailservers alles weer kunnen slikken. De foutmelding is dus weg, maar vergeet niet, mailtjes via het forum werken momenteel dus ook niet.
              --

Comment

Working...