Hallo allemaal, ik ben momenteel aan het oriënteren naar een nieuwe laptop voor mijn studie (beginnende in september). Deze moet soepel photoshop (CS5), illustrator, autocad 2010 en google sketchup 3D kunnen draaien. Ik heb eerst zitten kijken naar een apple macbook pro. Maar vanwege de abnormale prijs heb ik deze uit m'n hoofd gezet. Ik ga dus voor windows. Nu had ik de volgende op het oog.
een dell xps 17:
Nu zit ik nog met een aantal vragen:
-Core i7 processor is goed, maar ik moest kiezen tussen 4 core i7 processoren, waar ligt het grote verschil in. Ik heb nu de krachtigste geselecteerd maar wat voor voordeel biedt dat?
-In hoeverre wordt zo'n laptop warm tijdens grafische bezigheden. Ik wil voorkomen dat ie knetterwarm wordt.
-In hoeverre is een full HD scherm nuttig op een 17" scherm, dus niet dat alle lettertjes enzo heel klein worden..
-Hoelang gaat zo'n accu van zo'n laptop gemiddeld mee?
En tot slot, hoe vinden jullie dell laptops tov andere laptops (bijv. asus oid). Is het een goede laptop voor bovengenoemde bezigheden of zijn er nog betere opties beschikbaar die ik over het hoofd gezien heb (onder budget van 1500eu).
Ik ben benieuwd
een dell xps 17:
Nu zit ik nog met een aantal vragen:
-Core i7 processor is goed, maar ik moest kiezen tussen 4 core i7 processoren, waar ligt het grote verschil in. Ik heb nu de krachtigste geselecteerd maar wat voor voordeel biedt dat?
-In hoeverre wordt zo'n laptop warm tijdens grafische bezigheden. Ik wil voorkomen dat ie knetterwarm wordt.
-In hoeverre is een full HD scherm nuttig op een 17" scherm, dus niet dat alle lettertjes enzo heel klein worden..
-Hoelang gaat zo'n accu van zo'n laptop gemiddeld mee?
En tot slot, hoe vinden jullie dell laptops tov andere laptops (bijv. asus oid). Is het een goede laptop voor bovengenoemde bezigheden of zijn er nog betere opties beschikbaar die ik over het hoofd gezien heb (onder budget van 1500eu).
Ik ben benieuwd
Comment