Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Second Shooter (leerling) bij HUWELIJKEN.. Goed plan?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Second Shooter (leerling) bij HUWELIJKEN.. Goed plan?

    Ik zal me ook is komen moeien se, in de eerste plaats vind ik het een héél mooi initiatief wat zeker navolging verdiend, en om het probleem van gratis werken op te lossen zou ik het gewoon omdraaien, en het plaatsen onder praktijkervaring en de kandidaat laten betalen voor de ervaring die hij kan opdoen door uw bereidwillige houding, hij is dan op dat moment geen werknemer van U, maar een leerling, het is door U dat hij kan meelopen op dergelijke evenementen, en hij gaat U daar moeten voor vergoeden. U geeft dat netjes aan en iedereen is gelukkig!

    Allez mij gedacht hé, ik heb ook maar een simpel boerenverstand.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #62
      Re: Second Shooter (leerling) bij HUWELIJKEN.. Goed plan?

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Ik zal me ook is komen moeien se, in de eerste plaats vind ik het een héél mooi initiatief wat zeker navolging verdiend, en om het probleem van gratis werken op te lossen zou ik het gewoon omdraaien, en het plaatsen onder praktijkervaring en de kandidaat laten betalen voor de ervaring die hij kan opdoen door uw bereidwillige houding, hij is dan op dat moment geen werknemer van U, maar een leerling, het is door U dat hij kan meelopen op dergelijke evenementen, en hij gaat U daar moeten voor vergoeden. U geeft dat netjes aan en iedereen is gelukkig!

      Allez mij gedacht hé, ik heb ook maar een simpel boerenverstand.

      MVG, Jeff C.
      EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
      https://sites.google.com/view/pdh65/

      Comment


      • #63
        Re: Second Shooter (leerling) bij HUWELIJKEN.. Goed plan?

        Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
        ah patrick de hondt is hier ook vertegenwoordigd zieeeee
        heb je ook juist zien verschijnen op FB, grappig... :-)
        * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

        Comment


        • #64
          Re: Second Shooter (leerling) bij HUWELIJKEN.. Goed plan?

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Ik zal me ook is komen moeien se, in de eerste plaats vind ik het een héél mooi initiatief wat zeker navolging verdiend, en om het probleem van gratis werken op te lossen zou ik het gewoon omdraaien, en het plaatsen onder praktijkervaring en de kandidaat laten betalen voor de ervaring die hij kan opdoen door uw bereidwillige houding, hij is dan op dat moment geen werknemer van U, maar een leerling, het is door U dat hij kan meelopen op dergelijke evenementen, en hij gaat U daar moeten voor vergoeden. U geeft dat netjes aan en iedereen is gelukkig!

          Allez mij gedacht hé, ik heb ook maar een simpel boerenverstand.

          MVG, Jeff C.

          Jeff, wel het is inderdaad een andere gedachtengang.
          Kreeg onlangs nog een mailtje van iemand die heel deze thread (ofnee, wss een deel ervan) gelezen had, en me bijna smeekte om second shooter te mogen zijn...

          Toen ik hem/haar vertelde dat er absoluut geen financiele tegemoetkoming aan gekoppeld was, was de andere partij heel erg verbaasd... Hij/zij wou het zien als bijverdienste, want hij/zij moest tenslotte toch geld verdienen om zijn/haar dure hobby, zijnde fotografie, te kunnen bekostigen...

          Ik heb rustig proberen uitleggen dat het zo niet werkt. Dat je eerst gratis moet leren leren en bijleren, voordat je er (officieel, mét btw-nummer) aan kan beginnen verdienen...

          Maar zoals jij het voorstelt, Jeff, zou het mooi zijn, maar ik vrees dat er weinigen voor willen 'betalen'...

          't Zal gratis zijn, met een eventueel stagecontract of iets dergelijks, ofwel blijf ik het wel heel mooi alleen doen. Dat werkt ook ;-)

          Merci voor alle input!!!
          * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

          Comment


          • #65
            Re: Second Shooter (leerling) bij HUWELIJKEN.. Goed plan?

            Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
            ofwel blijf ik het wel heel mooi alleen doen. Dat werkt ook ;-)
            En uiteindelijk ook het eenvoudigst, zonder rompslomp en zonder de zenuwen dat die ander niet staat waar je 'm zou willen zien staan en dergelijke meer
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

            Comment


            • #66
              Re: Second Shooter (leerling) bij HUWELIJKEN.. Goed plan?

              Oorspronkelijk geplaatst door littleleentje Bekijk bericht
              ah patrick de hondt is hier ook vertegenwoordigd zieeeee
              Heb je ook juist zien verschijnen op fb, grappig... :-)
              ........ yepzz aanwezig Leentje Schoofs
              Last edited by PDH65; 19 juni 2011, 15:14.
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

              Comment

              Working...
              X