Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moest je gerief gestolen worden...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Moest je gerief gestolen worden...

Ik heb een paar weken terug eens geïnformeerd naar een verzekering. Kost jaarlijks 10 % van de waarde van je spullen en je krijgt niet het aankoopbedrag maar een % van de waarde terug.

Een diefstal als dergelijke was niet gedekt zeiden ze. Er moeten braaksporen zijn of lichamelijke schade. M.a.w. dan moet je eerst nog aan een vriend vragen om je een tik te geven zodat het zichtbaar is dat je overvallen bent.

Wat gedekt is is dus vrij beperkt (inbraak, overval, ...) maar niet diefstal als er geen sporen zijn. In dit geval had de ts dus niks geweest met zijn verzekering.
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

Comment

Re: Moest je gerief gestolen worden...

Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
      Een hoop zielige reacties hier... (racisme, oordelen dat de slachtoffers zelf schuld treffen,...). Zielig!

On topic: Bedoel je dat je het BTW-nummer van iemand anders gaat gebruiken om de BTW kunnen te recupereren? Is ten eerste niet echt legaal en een groot risico voor het bedrijf dat zijn nummer ter beschikking stelt. Ten tweede: vergeet niet dat geen enkele factuur op jouw naam zal staan... Lijkt me een heel slecht begin om dan op zoek te gaan naar een verzekering bijvoorbeeld.
      Evi, ik ben het met je eens!
      Ik merk steeds vaker op dat mensen die louter informatief (om andere mensen te waarschuwen, of gewoon heel eerlijk om eerlijk advies vragen), meteen een messteek krijgen van menig forumlid hier... Ik dacht dat we hier waren om elkaar verder te helpen? Er zijn al genoeg gooi-eens-met-vuile-modder-naar-elkaar forums...

Hou jullie gewoon eens wat deftig.... is mijn wijze raad...

On topic... een BTW nr van iemand anders gebruiken is idd ECHT NIET SLIM... en op krediet kopen vind ik dat persoonlijk ook niet echt, maar dat is aan jou. Ik zou dan ook gewoon tweedehands kopen. Al mijn lenzen die ik bezig, zijn tweedehands.
      Op krediet kopen voor een jonge kerel zoals jij, anton, zou ik eeeecht niet doen....
      * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

Comment

Working...
      X