Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iets raars met de officiele trouwfoto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Iets raars met de officiele trouwfoto

    Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
    Beetje rare benen bij William en zijn broertje en een los stukje sleep.
    De broekspijpen hebben een rode bies aan de zijkant. Dat rood gaat een beetje op in het rood van de achtergrond.
    Zou dat niet de reden zijn waarom jij een los stukje sleep en rare benen ziet?

    (Ik weet niet of "bies" het juiste woord is, ik bedoel dus een smalle strook over de hele lengte aan de zijkant van een broekspijp.)

    Comment


    • #17
      Re: Iets raars met de officiele trouwfoto

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      als je even niet kijkt spreid de koningin haar benen. Ze heeft basic instinct nu pas gezien.
      ik dacht al
      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
      Our English website: www.kaichitravel.com
      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

      Comment


      • #18
        Re: Iets raars met de officiele trouwfoto

        Dat Harry er uit ziet alsof hij ieder ogenblik zijn vuist kan laten neerkomen op die doos
        voor hem. Een paar schieten in een lach. De koningen benat zichzelf. Charles vindt het
        geweldig geinig maar vindt tevens dat de rosse best wat harder had mogen meppen. Wat
        niet uit zichzelf gaat, wordt best een handje geholpen. Hij wordt alsmaar kleiner, die
        Charles. Tegen dat hij koning is meet hij nog een meter en drie.
        Trouwens zijn Camilla ziet er ook uit of ze een paar dreunen op haar kaak verdient. En
        William zich maar afvragen of hij nu werkelijk getrouwd is. Hij ziet er precies uit als
        iemand die later het koningschap voor een appel en een ei verkwanseld, en of hij zich
        staat af te vragen hoe lang je getrouwd moet zijn voordat je je vrouw mag bedriegen.
        Dat zit er in. In al die Windsors. Daarom zijn ze ook met zovelen.
        Gelukkig is er Kate en haar zuster nog. Iets voor een one night triootje en dan terug de
        stal in.
        Ach, een foto. Er valt zoveel op te zien. Je zou haast geloven dat het echte mensen zijn.

        Comment


        • #19
          Re: Iets raars met de officiele trouwfoto

          De grijns van broer? middleton is ook héél weird. Ook serieus geshopt als je het mij vraagt.

          Comment

          Working...
          X