Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

objectief mechanisch niet in orde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: objectief mechanisch niet in orde

Oorspronkelijk geplaatst door glenn pottier Bekijk bericht
    De verkoper is de lens persoonlijk komen brengen naar de koper
    En voor alle duidelijkheid gaat het niet over mij ik heb momenteel nog geen miskoop gedaan

De koper is er mee naar een canoncenter geweest en daar hebben ze bevestigd dat de lens slijtage vertoond
    Wat ik nu niet snap, is dat de verkoper de lens is komen brengen, heeft de koper die speling dan niet meteen opgemerkt?
    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
      Wat ik nu niet snap, is dat de verkoper de lens is komen brengen, heeft de koper die speling dan niet meteen opgemerkt?
      Mijn buurman heeft idd de speling getoond aan de verkoper en die zei dat hij dat heeft gezien maar nooit aan zen fotos heeft gemerkt

Bij canon is nu besvestigd dat de speling van de lens onherstelbaar is het gaat over de Canon 28:70 f 2.8 L lens

Hij heeft deze mails al 2 maal doorgestuurd naar de verkoper maar die laat niets meer van zich horen

het is een triestige zaak onder volwassen mensen ipv het op een sirene manier op te lossen
      Last edited by glenn pottier; 3 mei 2011, 17:36.
      Canon 1 DMK2,Canon Eos 40D,Grip BG-E2,Canon 24-105L ,70-200f2.8 L USM,Speedlite 430 EX,CF-Extreme III 4GB ,IXUS 55,Lowepro computrekker AW,http://glennpottier.fotopic.net

Comment

ik heb hier op het forum een flits verkocht,ervan uitgaande dat ze in orde was. (per post verstuur)
        na ontvangst heeft de koper me gemeld dat de flits bij hem overbelichte foto's geeft met bijgevoegde foto's.
        ik dan ook het geld teruggestort. en de flits is terugestuurd naar mij.
        persoonlijk zou ik het niet kunnen mensen int zak zetten.
        11-300mm
        jeff heylen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sep Bekijk bericht
          ik heb hier op het forum een flits verkocht,ervan uitgaande dat ze in orde was. (per post verstuur)
          na ontvangst heeft de koper me gemeld dat de flits bij hem overbelichte foto's geeft met bijgevoegde foto's.
          ik dan ook het geld teruggestort. en de flits is terugestuurd naar mij.
          persoonlijk zou ik het niet kunnen mensen int zak zetten.
          Zo hoort het dat is een eerlijke reactie tussen volwassen mensen

maar ze zijn blijkbaar niet allemaal zo daar weet mijn buurman alles van spijtig genoeg
          Canon 1 DMK2,Canon Eos 40D,Grip BG-E2,Canon 24-105L ,70-200f2.8 L USM,Speedlite 430 EX,CF-Extreme III 4GB ,IXUS 55,Lowepro computrekker AW,http://glennpottier.fotopic.net

Comment

Working...
          X