Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mini photokina Geel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by wesley
    Nee, serieus, ik denk dat ik mijne 50-500 ga buitenzwieren en dan nen 70-200 vr moet kopen, 1/10 sec en haarscherp.

    Ben er kapot van
    En dan hebt ge zoals je van plan was mijnen 12-24mm nog niet gecheckt.Want dan zou je misschien pas kunnen gaan samenwonen over een jaar of twee Maar ik kan volgende zondag toch komen naar Alden Biesen en dan kan je de breedhoek nog testen (ondertussen kan je eens met je bankagent gaan praten )
    Danny's Photosite

    Comment


    • #77
      Originally posted by Sonyke

      Maar dat den Danny die printer daar heeft laten staan, kan ik nog altijd niet bij
      Ik heb die printer daar laten staan daar ik sociaal ingesteld ben.Stel je voor dat ik die 's morgens had gekocht.Allé,je hebt zelf gezien hoe groot die 2100 wel is.Dan zat die standhouder daar met zo'n grote leegte in zijne stand plus al die mensen die speciaal komen om die Epson eens te bekijken.

      Stel je voor:"Ja mijnheer,we hebben die Epson 2100 wel bij gehad,maar er heeft iemand hem bij de opening al dadelijk gekocht en meegenomen .Nu kunnen we U dit meesterwerkske niet laten zien.We hebben hem nog gevraagd om hem aub niet te kopen maar er viel niet mee te praten!!"

      Dat doet ge toch niet zeker!!Daarom....en enkel daarom heb ik hem niet gekocht.Ge moet de anderen ook iets gunnen!Maar dat versta jij natuurlijk weer niet.

      Ga nog maar wat modellekes trekken (best met Uwen 70-200 én de converter erop zodat ge vanop afstand kunt trekken want die gaan anders allemaal lopen peins ik als gij te dicht bij komt. )
      Danny's Photosite

      Comment


      • #78
        Originally posted by roadrunner
        En dan hebt ge zoals je van plan was mijnen 12-24mm nog niet gecheckt.Want dan zou je misschien pas kunnen gaan samenwonen over een jaar of twee Maar ik kan volgende zondag toch komen naar Alden Biesen en dan kan je de breedhoek nog testen (ondertussen kan je eens met je bankagent gaan praten )
        Ja, ik dacht er daarna ook aan, knal vergeten, was zo overompelt door sony 'zijne' .
        maar zondag ga ik da zeker doen, dan schroeft ge mijne Bigma der maar eens op. Ik denk toch niet dat ik daar afscheid van kan nemen, zo iets grooooot had ik nog nooit vast gehad , compensatie noemen ze dat...

        ('t is maar omdat ge nu toch aan het zwanzen zijt da ik meedoe )

        Comment


        • #79
          Originally posted by wesley
          zo iets grooooot had ik nog nooit vast gehad , compensatie noemen ze dat...

          ('t is maar omdat ge nu toch aan het zwanzen zijt da ik meedoe )
          tja,maar gewoonlijk zit daar toch een kern van waarheid in (de Freud was ne slimmen tist!Had die in zijnen tijd ne camera gehad had ie zeker met nen Bigma erop rondgelopen )

          Ik vond het in elk geval plezant om elkaar eens ontmoet te hebben
          Danny's Photosite

          Comment


          • #80
            Grote crisisvergadering deze morgen bij een bekend bedrijf. Zitten in zak en as. Verschillende afdankingen in het vooruitzicht. Hadden zo hun hoop gesteld op hun allerlaatste innovatief produkt, Ze volgden al weken dit forum hier en dit bevestigde de grote belangstelling. Ze hadden het gat in de markt gevonden. In een wereld van kleuren was er niet eens een fatsoenlijke zwart/wit.
            Eindelijk zouden de mensen -en ook hun nageslacht- goede zwart-wit foto's die nu al een tijdje circuleren op het net, op papier kunnen gaan bewonderen, .

            Wat bleek nu : de grote zogezegde geïnteresseerden kwamen niet van hun stoel, zaten veel liever pinten te pakken.
            Het onverkoopbaar zijn van hunne 2100 niet alleen een grote cultuurshock, maar erger nog een sociaal drama !! De werknemers hebben nu nog een paar weken werkzekerheid om alles terug in te pakken en dat was het dan. Ze proberen wel om dat binnen een tiental jaar nog eens op de markt te brengen. Een probleem : de hars in de inkten gaat niet zo lang goed blijven. Stellen nu alles in het werk om tegen die tijd gecraqueleerde foto's trendy te maken.

            Comment


            • #81
              LOL
              Danny's Photosite

              Comment

              Working...
              X