Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zouden jullie doen ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wat zouden jullie doen ....

    Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
    Gistern is er bij mij ingebroken zonder enige schade aan te richten en ze hebben slechts één kopietje gemaakt van een foto, uit een album, in uitstekende kwaliteit en vandaag staat die foto op de voorpagina van de krant.

    Hoe blij moet ik nu zijn?
    De vraag was: "Wat zouden jullie doen?" en daaropvolgend de situatie uitgelegd.
    Ik zeg dan enkel hoe ik op die situatie zou reageren.

    Zo kan ik me ook nog 101 situaties gaan inbeelden waar ik niet blij mee zou zijn.
    Je gaat het dan ook wel erg ver zoeken he.
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #17
      Re: Wat zouden jullie doen ....

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Gistern is er bij mij ingebroken zonder enige schade aan te richten en ze hebben slechts één kopietje gemaakt van een foto, uit een album, in uitstekende kwaliteit en vandaag staat die foto op de voorpagina van de krant.

      Hoe blij moet ik nu zijn?
      Slechte vergelijking. De TS plaatste zelf zijn foto op internet. Als je dan zo wilt vergelijken, dan moet je zeggen dat ze een foto maakten van een foto die aan z'n huisgevel hing en dan op internet plaatsten. Hoe jij het vergelijkt hebben ze wel ingebroken (al dan niet zonder enige schade). Dat zou zo geweest zijn als ze de computer van de TS gehackt zouden hebben, en zo een kopie van de foto kunnen bemachtigen om op internet te plaatsen.

      Als je dus vergelijkt, vergelijk goed, anders gaat de vergelijking totaal niet op

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #18
        Re: Wat zouden jullie doen ....

        Een foto van een portret, door nen belg genomen ( ik ) en die staat gekopieerd op ne site in belgie, en die is er met geen stokken af te krijgen, sofam begint er niet aan, en hij doet hem er niet af.. dus kom niet af met dat mag niet..
        ALS er geen geldelijk gewin is ( bewezen ) wil niemand er aan beginnen, want hoeveel schade heb je geleden ? ( geen ) hoeveel winst heeft hij gemaakt met jou foto ? ( geen "staan op nen blogsite") dus zegt sofam : daar beginnen we niet aan, want het dekt de kosten niet die we moeten maken. ( was ( denk ik ) anno 2000 )
        Als je niet wilt dat men je beelden steelt, plaats ze niet op internet.
        ( wees inderdaad blij dat je naam er onder staat : een andere foto van mij staat op nen nederlandse site, en daar hebben ze mijne copy.. afgesneden, en de foto een 150% vergroot ( was 600px ) als ge die nu ziet , dan ziet ge de blokskes van het vergroten.)
        Dat ze hem opeten

        Comment

        Working...
        X