Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Forum

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuw Forum

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
    Een nogal erg zwak argument om zo met een FOTO-forum te beginnen, hiet telt niet het gezegde "Goed gejat is beter dan slecht gemaakt", je past het ook nog hier ter plekke toe. Veel succes, maar je hebt al een achterstand.
    Mocht je de moeite gedaan hebben zou je zien dat de foto's inmiddels aangepast zijn, foto's die hier ook op dit forum staan en door mij gemaakt en geplaatst zijn. Daarom zeker niet de beste maar wel de "mijne"
    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
    https://500px.com/marnix_photography

Comment

$195 voor VBulletin software
      $30 voor de Blackstream

Ik hoop dat die investering nuttig zal zijn ...
      www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
        $195 voor VBulletin software
        $30 voor de Blackstream

Ik hoop dat die investering nuttig zal zijn ...
        ik vrees dat het parels voor de zwijnen zullen zijn
        een pessimist is een optimist met ervaring.
        Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
        Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Laat die jongen toch doen, als hij een forum wil maken dat hij een forum maakt.

waarom toch steeds zo negatief.
          Sony alpha 550 en 200 met kitlenzen en sigma 50-150 f2.8
          Mijne Flickr
          Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
            Bouk als ik mij niet vergis werk jij met een mac.......
            nou...je vergist je hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

je moet toch toegeven dat je lef moet hebben om op een mastodont als BD reclame te komen maken voor een rechtstreekse concurrent ... ik vind het hilarisch in elk geval.

Persoonlijk zou ik het anders aangepakt hebben eerlijk gezegd, maar iedereen is vrij om te doen en laten wat ze willen hé, heb ik geen problemen mee ... ik heb zelf een forum opgestart (over auto's natuurlijk) en na zes maanden heb ik iemand met meer vrije tijd de volledige admin rechten gegeven ... hij doet dat prima en ik kan mij terug bezighouden met andere dingen.

Alleen een forum runnen is zo goed als onmogelijk eens het wat groter wordt, je moet bijna 24h op 24h alles in de gaten houden, elke dag tientallen spam bots die aansluiten en de grootste rommel online gooien ... moderators gebruiken is goed, maar ook daar moet je mee opletten, op een bepaald moment geef je zo véél van je eigen creatie uit handen dat je die dan weer in de gaten moet houden ... het blijft een beetje je kindje hé.

Ik moet wel toegeven dat het allemaal vrij klein op het scherm komt, en de kleur combinatie is ook niet echt ideaal om te lezen vind ik, het heeft wel stijl, maar ik vind het een beetje 'stijl boven inhoud' op dit moment.
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
              X