Ik zou voor de eerste keer op canvas laten drukken, maar nu toch een paar vraagjes waar ik via de zoekfunctie toch geen antwoord op lijk te vinden.
1. waarop moet ik vooral letten bij canvas druk. ik vermoed dat er wel wat andere eisen zijn dan een foto-afdruk. Ivm resolutie heb ik al een en ander gelezen, maar als ik het bv. goed begrijp moet ik mijn canvas (fotogrootte bedoel ik dan) vergroten om zo de randen mee te hebben?
2. 2cm, 4cm dikte, wat is het verschil en waarom zou je voor 4cm kiezen
3. ik las ergens (maar vind niet meer terug waar) dat er op canvas lichter of donkerder (weet het dus niet meer) gedrukt wordt dan bij een foto-afdruk en je dus bij je finale foto voor een canvas afdruk een lichtere (of donkerder) versie moet hebben dan voor een foto-afdruk.
4. zijn er verschillen kleur of zwart/wit op canvas.
5. eventueel nog andere punten waar ik rekening mee moet houden.
Over waar drukken zal ik maar geen vraag stellen
aangezien wel 738 sites aanbevolen worden...
1. waarop moet ik vooral letten bij canvas druk. ik vermoed dat er wel wat andere eisen zijn dan een foto-afdruk. Ivm resolutie heb ik al een en ander gelezen, maar als ik het bv. goed begrijp moet ik mijn canvas (fotogrootte bedoel ik dan) vergroten om zo de randen mee te hebben?
2. 2cm, 4cm dikte, wat is het verschil en waarom zou je voor 4cm kiezen
3. ik las ergens (maar vind niet meer terug waar) dat er op canvas lichter of donkerder (weet het dus niet meer) gedrukt wordt dan bij een foto-afdruk en je dus bij je finale foto voor een canvas afdruk een lichtere (of donkerder) versie moet hebben dan voor een foto-afdruk.
4. zijn er verschillen kleur of zwart/wit op canvas.
5. eventueel nog andere punten waar ik rekening mee moet houden.
Over waar drukken zal ik maar geen vraag stellen
![Stick Out Tongue](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/tongue.gif)
Comment