Ik zoek een paard voor een fotoshoot die ik wil inplannen eind april of mei. Ik heb reeds een mua en een semi pro model. Ik wil er een dromerige fairytale shoot van maken. Het model is roodharig, dus dat zou een heel mooie combinatie geven met een ofwel spierwit, ofwel gitzwart paard.
Het zal een shoot zijn voor mijn persoonlijk portfolio, vrij werk voor iedereen dus.
Ik zoek ook nog assistenten voor die dag.
Ikzelf heb jaren paard gereden, dus kan wel om met de dieren, maar nu vroeg ik me af...
WAAR KAN IK (kosteloos) EEN PAARD LENEN voor een dag? Het paard zal enkel dienen als 'accessoire'. Er zal enkel op gezeten of gelegen worden door het model. Het paard moet niet gezadeld worden.
Alle info en tips zijn welkom!
Het zal een shoot zijn voor mijn persoonlijk portfolio, vrij werk voor iedereen dus.
Ik zoek ook nog assistenten voor die dag.
Ikzelf heb jaren paard gereden, dus kan wel om met de dieren, maar nu vroeg ik me af...
WAAR KAN IK (kosteloos) EEN PAARD LENEN voor een dag? Het paard zal enkel dienen als 'accessoire'. Er zal enkel op gezeten of gelegen worden door het model. Het paard moet niet gezadeld worden.
Alle info en tips zijn welkom!
Comment