Zoals jullie kunnen zien is mijn sensor aan een cleaningsessie toe.
En laat ik nu net bij konijn een "canon Check & clean" sessie gewonnen hebben!
Ik heb het meeste van mijn fotomateriaal daar NIET gekocht maar wel al verschillende accesoires, niks wereldschokkends echter.
Een tijd geleden kreeg ik een mail via hun maillist waarin je zo een sessie kon winnen (er zijn er 400) in een van hun 3 vestigingen naar keuze en ik heb eindelijk eens iets gewonnen. Correcte communicatie en snelle "uitslag".
Verder heb ik een bestelling lopen van 2 vivicaps (om je witbalans te helpen instellen) en 1 schijnt nu tot nader order nog niet leverbaar. Ik kreeg van Konijn al 2x een update, voorstel om een alternatief te bekijken of een andere oplossing te bespreken.
Op de vraag om het reeds aanwezige artikel zonder extra kosten als een deellevering op te sturen kreeg ik na een uur al positief antwoord en de dag erna al bevestiging dat de levering is opgestuurd!
Ik wou maar even zeggen, waar vind je nog zo een service?
Ondanks het feit dat je daar materiaal online koopt heb je toch gevoel dat je er efectief klant bent en geen nummer.
TOPPIE mannen, hopelijk kunnen jullie dit nog jaren volhouden!
Comment