Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankopen bij AC-Foto in Aachen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aankopen bij AC-Foto in Aachen

    Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
    Hallo Iedereen,
    Ik had graag geweten of er iemand is die informatie kan verstrekken over aankopen bij www.internetfoto.de in Aachen, er zijn blijkbaar 3 winkels met dezelfde uitbater, er is AC-Foto, er is Audiophil Foto (marc's fotobörse) en er is Fotohaus Preim, tenminste dat heb ik kunnen uitmaken via het net. Kan men zich terplaatse begeven.?
    Maken zij tijd vrij om uitleg te verstrekken aan mensen die misschien nog niet al te zeker zijn, de taal is mogelijk al een probleem.. enz.
    Indien mogelijk graag een antwoordje.
    Morris.
    lymar@skynet.be

    AC-foto en Audiophil Foto heb ik geen ervaring mee, bij Fotohaus Preim ben ik wel vaker geweest. Je moet soms wel geduld hebben, want verkopers nemen de tijd voor elke klant. Laatst nog met kollega geweest om naar wat lenzen te kijken voor zijn 350D. Zijn daar toch een anderhalf uur bezig geweest met lenzen proberen. Kollega is toen naar huis gegaan met een 85 1.8 lens.

    Grtz

    Bryan
    Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

    Comment

    Working...
    X