Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opleiding digitale fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Opleiding digitale fotografie

    voor de antwerpenaren

    SISA paardemarkt geeft avondschool digitale fotografie maar de lessen beginnen in feb
    thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

    Comment


    • #17
      Re: Opleiding digitale fotografie

      hoi iedereen,

      cursussen kan je op verschillende plaatsen volgen in ons land. er zijn zelf thuis cursussen te vinden. maar als antwoord op de originele vraag van dit forum. heb je om als fotograaf te werken enkel een attest nodig dat je de basis van het boekhouden onder de knie hebt. het attest van bedrijfsbeheer. ik heb hier ergens op bd gelezen dat je geen diploma meer nodig hebt van vakbekwaamheid om fotograaf te worden.

      Comment


      • #18
        Re: Opleiding digitale fotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door caractere55
        ik heb hier ergens op bd gelezen dat je geen diploma meer nodig hebt van vakbekwaamheid om fotograaf te worden.
        Goed gelezen. Maar van de andere kant denk ik dat mensen die nog steeds denken dat je een "erkend" diploma nodig hebt om je als fotograaf te vestigen, er verstandig aan doen om een opleiding van vele jaren te gaan volgen, want blijkbaar hebben ze onvoldoende voeling met het vak om zelfs de meest elementaire ontwikkeling op hun vakgebied bij te houden. (ja, ja, ik weet het... dit klinkt gemeen. Maar vakkennis is toch echt vereist om je als fotograaf -met of zonder diploma- overeind te kunnen houden.)

        Groeten, Miriam

        Comment


        • #19
          Re: Opleiding digitale fotografie

          Dan kan je eventueel ook terecht bij het KISP (www.kisp.be), er worden daar ook volledige beroepsopleidingen fotografie gegeven. In hoeverre men daar ook digitaal werkt kan ik je niet zeggen.

          Kheb daar eerder al .NET opleidingen gevolgd, en que infrastructuur e.d. zit het ginder wel goed (in de vestiging in Mariakerke toch althans). Best eens bellen of mailen met die school voor meer info.

          Comment

          Working...
          X