Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindwerk website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eindwerk website

    Dag iedereen,

    Als eindwerk voor één van mijn vakken moest ik een social media website namaken in een eigen huisstijl, rond een eigen idee en zoveel mogelijk basis functionaliteit integreren + 4 nieuwe features bedenken die de social media site in kwestie bij zijn volgende update zou kunnen integreren.
    Mijn site noemt Lensview en is eigenlijk voor amateur en professionele fotografen.
    De site is gemaakt in Flex 4 (actionscript 3.0 en mxml).

    Als social media heb ik gekozen voor Flickr, wat anders past beter bij foto's .

    Extra features zijn:
    -foto's scores geven
    -foto's kunnen gekocht worden via credits (gratis te verkrijgen, er is geen geld mee gemoeid) kost per foto is afhankelijk van aantal megapixels, de credits zijn voor de eigenaar van de foto.
    -hall of fame met foto's die een score 9 of 10 hebben
    -eigen kalender maken met de eigen foto's

    Credits kunnen gewoon afgehaald worden door op get credits te klikken dus er is geen geld mee gemoeid.
    Bij registratie moet een email adres ingevuld worden maar daar doe ik niets mee, je zal dus geen ongewenste mails ontvangen.

    Ik wou graag een oproep doen aan de leden om enkele foto's te uploaden, om de website wat activiteit te laten uitstralen (de site zal getoond worden op de opendeurdag van de school).

    Jullie mogen gerust wat testen en rond kijken, let op het is basis functionaliteit, verwacht geen volwaardige Flickr website, aangezien ik maar 3 weken de tijd had. Bij de online versie zijn enkele foto's niet zichtbaar.


    http://ringootkevin.be/LensviewWebsi...ewWebsite.html


    Comments steeds welkom
    Kevin Ringoot
    Last edited by nivekR; 23 februari 2011, 09:36.

  • #2
    Re: Eindwerk website

    account proberen aanmaken om even te testen.
    resultaat :
    "Channel disconnected.
    Channel disconnected before an acknowledgement was received"

    Comment


    • #3
      Re: Eindwerk website

      Oorspronkelijk geplaatst door nivekR Bekijk bericht
      Dag iedereen,

      Als eindwerk voor één van mijn vakken moest ik een social media website namaken in een eigen huisstijl, rond een eigen idee en zoveel mogelijk basis functionaliteit integreren + 4 nieuwe features bedenken die de social media site in kwestie bij zijn volgende update zou kunnen integreren.
      Mijn site noemt Lensview en is eigenlijk voor amateur en professionele fotografen.
      De site is gemaakt in Flex 4 (actionscript 3.0 en mxml).

      Als social media heb ik gekozen voor Flickr, wat anders past beter bij foto's .

      Extra features zijn:
      -foto's scores geven
      -foto's kunnen gekocht worden via credits (gratis te verkrijgen, er is geen geld mee gemoeid) kost per foto is afhankelijk van aantal megapixels, de credits zijn voor de eigenaar van de foto.
      -hall of fame met foto's die een score 9 of 10 hebben
      -eigen kalender maken met de eigen foto's

      Credits kunnen gewoon afgehaald worden door op get credits te klikken dus er is geen geld mee gemoeid.
      Bij registratie moet een email adres ingevuld worden maar daar doe ik niets mee, je zal dus geen ongewenste mails ontvangen.

      Ik heb wat foto's van het forum genomen, en wat gebruikersnamen overgenomen dus als er mensen zijn die hier problemen mee hebben, laat het mij weten en ik pas dit direct aan. Jullie mogen gerust wat testen en rond kijken, let op het is basis functionaliteit, verwacht geen volwaardige Flickr website, aangezien ik maar 3 weken de tijd had. Bij de online versie zijn enkele foto's niet zichtbaar.


      http://ringootkevin.be/LensviewWebsi...ewWebsite.html


      Comments steeds welkom
      Kevin Ringoot
      Ik heb wat foto's van het forum genomen, en wat gebruikersnamen overgenomen dus als er mensen zijn die hier problemen mee hebben, laat het mij weten en ik pas dit direct aan.

      Dat je hiermee narigheid op uw nek zult halen mag je heel zeker zijn!
      Je begaat hier ongeoorloofde copyright schendingen!


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Eindwerk website

        Alle foto's zijn reeds verwijderd, mijn excuses daarvoor.

        Kevin

        Comment


        • #5
          Re: Eindwerk website

          je kan rechtenvrije foto's van Flickr gebruiken.

          Comment


          • #6
            Re: Eindwerk website

            Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            je kan rechtenvrije foto's van Flickr gebruiken.

            Alle foto's en users zijn verwijderd, ik wou graag een oproep doen aan alle leden om even wat foto's te uploaden zodat er wat activiteit op de site is, deze zal gebruikt worden voor de opendeurdag van de school.

            Comment


            • #7
              Re: Eindwerk website

              moet je eerst een account aanmaken voor je kan rondkijken op de site?
              vb, hall of fame of rate a picture bekijken.

              ik surf met google chrome 9.0
              450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

              Comment


              • #8
                Re: Eindwerk website

                Oorspronkelijk geplaatst door dennis_l Bekijk bericht
                moet je eerst een account aanmaken voor je kan rondkijken op de site?
                vind ik een groot nadeel.
                begin er ook niet aan.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Eindwerk website

                  toch maar eens een account aangemaakt om te testen voor u, morgen weet ik vast het pw niet meer, maar ach ja
                  het schrikt wel mensen af dat je direct een account moet aanmaken

                  eerste probleem met google chrome 9.0 : email adres ingeven: bij mij lukt het op deze site niet om een @ in te geven met de toetscombinatie "alt gr + @ "
                  ook de combinatie alt + 64 lukt mij maar niet

                  met ie8 is het gelukt, maar na het inloggen krijg ik onmiddellijk een foutmelding. als ik de foutmelding sluit kan ik wel verder.
                  ook elke keer ik op "home" klik, krijg ik dezelfde foutmelding

                  na het aanmaken van het account, kan ik wel inloggen met google chrome.
                  maar ook hier dezelfde foutmeldingen

                  misschien een optie "remember accountname and password" toevoegen

                  als je de pagina ververst (f5) kom je terug op het hoofdscherm, en moet je terug je accountname en password terug ingeven

                  er zitten nog wel meer foutjes in de website, maar in elk geval een goed begin
                  450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eindwerk website

                    Oorspronkelijk geplaatst door dennis_l Bekijk bericht
                    het schrikt wel mensen af dat je direct een account moet aanmaken
                    +1

                    Ik zal me dan ook nooit ergens registreren of een account aanmaken zonder ik ook maar weet hoe de site in elkaar zit en hoe het er aan toegaat. En aangezien je deze site langs geen kanten kunt bekijken zonder zich te registreren, vrees ik voor de bezoekers, en eventueel ook voor de beoordeling van je eindwerk door deze specifieke hindernis.

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eindwerk website

                      yep vind ik ook
                      ben zelf met webdisign bezig en zo zou ik mij nooit
                      aanmelden of zelfs maar overwegen om een accaunt aan te maken
                      je weet totaal niet waar je terecht komt
                      een deel zou toch toegangkelijk moeten zijn om te kijken wat er zoal is te vinden.

                      groeten rudy
                      Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                      Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
                      portfolio = http://rdewebs.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eindwerk website

                        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                        account proberen aanmaken om even te testen.
                        resultaat :
                        "Channel disconnected.
                        Channel disconnected before an acknowledgement was received"
                        Bij het navigeren door de foto's kom ik ook regelmatig deze fout tegen.
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                        Comment

                        Working...
                        X