Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's van modellendag op deze site?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by mauske
    Ik zie volgens mij ook bij de link Dieren foto's van hier op het forum.. Een ijsbeer die ik volgens mij hier op het forum ook al ben tegen gekomen, genomen in ouwehand dierenpark door de ruit bij het ijsberen verblijf.
    Hoi Mauske, je bedoelt deze:
    Ook een foto van mij, tja... toch nog 1 die ik over het hoofd heb gezien
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #77
      over de logfile's
      Ik heb deze mogelijkheid wel,
      dan krijg je dit te zien:
      daar schiet je volgens mij ook niks mee op..

      "-" "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)"
      80.56.170.79 - - [07/Jan/2004:13:22:42 +0100] "GET /images/vbgebkaart/vbgeboorte11.jpg HTTP/1.1" 200 90274 "-" "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)"
      80.56.170.79 - - [07/Jan/2004:13:22:42 +0100] "GET /images/Bewerking/collage%20Noa.jpg HTTP/1.1" 200 39636 "-" "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)"
      mvg
      gabriella
      Canon 300D en 350D
      canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
      canon 20-35 usm

      Comment


      • #78
        Je ligt blijkbaar goed in de markt? Triker

        Comment


        • #79
          Originally posted by teddy-bear
          Je ligt blijkbaar goed in de markt? Triker
          Wees maar blij dat ze jullie sites nog niet hebben gevonden of de verzameling op BD
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #80
            Originally posted by Triker
            Foto's zijn zichtbaar van de website verwijderd, de link naar de thumbs staan nog wel op hun site. Maar we houden ze in de gaten

            enkele reacties:
            -------
            Al deze foto's zijn opgenomen door: www.mobilemoney.biz. Die zijn hier verandwoordelijk voor. En er zijn wel 200 sites die ze er op hebben staan... gelieve contact opnemen met: webmaster@mobilemoney.biz
            -------
            De wallpapers op onze site worden verzorgd door MobileMoney, ik heb deze e-mail inmiddels doorgestuurd naar hen.
            Dit geldt (waarschijnlijk) voor alle webmasters die u heeft aangeschreven: Content is afkomstig van www.mobilemoney.biz, een product van http://www.technodesignip.nl/
            U kunt het beste contact met hen opnemen.

            -------
            Beste GGJ Magendans ik denk dat het hier om een misverstand betreft de plaatjes die u laat zien zijn geen eigendom van mij maar van het bedrijf www.mobilemoney.biz mischien dat u contact met hun op kunt nemen want zij gaan over het content zo als u ook kunt lezen in de disclaimer van mijn site support@mobilemoney.biz er zitten daar 100den sites bij aangesloten die via hun verkopen dus dit moet ergens een foutje zijn ik hoor de uitkomst nog wel meer contact gegevens staan op de site
            -------
            Hierbij laat ik u weten niet verantwoordelijk te zijn voor de getoonde afbeeldingen. Door middel van een script gebruik ik de afbeeldingen van het bedrijf MobileMoney.biz (www.mobilemoney.biz). U kunt beter contact met hun opnemen.
            -------
            hallo ik weet niet of je het weet hoor maar alle plaatjes zijn van mobilemoney.biz
            -------
            al deze sites gebruiken de content van mobilemoney die ze bij jullie zal gekocht hebben hé
            -------

            Hahahhaa, moet zeggen dat ik om de laatste twee bovenstaande reacties toch wel even moest lachen hahaha, wat een naïef volkje toch weer

            Een ieder zoweiso bedankt, voor het creatief mee denken

            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #81
              humor sommige reacties !

              verder is het wel duidelijk waar het vandaan komt
              ***Canon 350D en een variatie aan glaswerk van 10 tot 300mm***

              Comment


              • #82
                Originally posted by gabriella
                staan zelfs foto's van Anne Geddes op, terwijl zij nooit of te nimmer opdracht geven voor dit soort zaken, denk dat money huppelepup dit ook nooit kan betalen aan haar
                Als er echt foto's opstaan van haar, zou ik haar toch nu eens contacteren
                http://www.vannecke.be
                Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Triker
                  Foto's zijn zichtbaar van de website verwijderd, de link naar de thumbs staan nog wel op hun site. Maar we houden ze in de gaten
                  Jullie gaan het hier toch niet bij laten?
                  Gallery: http://www.fotogallerij.be

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Triker


                    ...


                    Hahahhaa, moet zeggen dat ik om de laatste twee bovenstaande reacties toch wel even moest lachen hahaha, wat een naïef volkje toch weer

                    Een ieder zoweiso bedankt, voor het creatief mee denken

                    En behoorlijk naief ook.
                    Volgens de NL wetgeving ben je als webmaster gewoon verantwoordelijk voor de content op je site, ongeacht van wie je die betrekt.

                    greetz
                    In every colour there's the light
                    In every stone sleeps a crystal
                    Remember the Shaman, when he used to say:
                    "Man is the dream of the dolphin"

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Triker
                      Originally posted by mauske
                      Ik zie volgens mij ook bij de link Dieren foto's van hier op het forum.. Een ijsbeer die ik volgens mij hier op het forum ook al ben tegen gekomen, genomen in ouwehand dierenpark door de ruit bij het ijsberen verblijf.
                      Hoi Mauske, je bedoelt deze:
                      Ook een foto van mij, tja... toch nog 1 die ik over het hoofd heb gezien
                      Ja dat is hem... ik dacht hem wel te kennen ja....
                      Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by rept
                        Jullie gaan het hier toch niet bij laten?
                        Ik laat het hier wel bij, ze hebben mijn foto's van hun site gehaald. Daar ben ik tevreden mee, en steek momenteel tijd en energie in mijn 2 koophuizen waardoor ik geen rooie cent heb om juridisch momenteel iets te ondernemen
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Triker
                          Originally posted by rept
                          Jullie gaan het hier toch niet bij laten?
                          Ik laat het hier wel bij, ze hebben mijn foto's van hun site gehaald. Daar ben ik tevreden mee, en steek momenteel tijd en energie in mijn 2 koophuizen waardoor ik geen rooie cent heb om juridisch momenteel iets te ondernemen
                          Dat hoeft daarom niet, dreigen helpt vaak al Je kan van de gelegenheid gebruik maken om een vergoeding voor het misbruik te eisen en daarbij dreigen met juridische acties. Je kan er dan bv bijzetten dat dit niet de eerste keer is dat het gebeurt en dat je de zaak verleden keer ook al gewonnen hebt of zo. Als ze echt niet willen betalen kan je het nog zo laten, maar wie niet waagt niet wint

                          Comment


                          • #88
                            Ik ga volledig akkoord met Pieter Jelle, zou dit zeker doen! Ook kan je misschien een advocaat vinden die gewoon op percentage wil werken. Zou echter wel je bericht editen dat je niets onderneemt want volgens mij lezen de 'dieven' hier zeker mee.
                            Gallery: http://www.fotogallerij.be

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by rept
                              Ik ga volledig akkoord met Pieter Jelle, zou dit zeker doen! Ook kan je misschien een advocaat vinden die gewoon op percentage wil werken. Zou echter wel je bericht editen dat je niets onderneemt want volgens mij lezen de 'dieven' hier zeker mee.
                              Euh Rept

                              Edit het jouwe dan ook maar he
                              Anders haalt het niet veel uit...
                              mvg,
                              Bert
                              D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Drosera
                                Euh Rept

                                Edit het jouwe dan ook maar he
                                Anders haalt het niet veel uit...
                                Zeer zeker maar Triker mag eerst lezen he Ben wel voor paar uurtjes gaan duiken nu dus mods mogen desnoods aanpassen indien dringend
                                Gallery: http://www.fotogallerij.be

                                Comment

                                Working...
                                X