Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Highcontrast

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Highcontrast

    ik had eens naar highcontrast gezocht op het forum van zoom.nl ook bij aangeboden, je zou denken van iemand die van uit het noorden van Nederland is dat hij z'n waar tenminste ook op een meer bekender Nederlands fotoforum zet ipv hier.
    Dit vond ik ook al vreemd

    Mvg Neil
    Canon. http://www.500px.com/nds

    Comment


    • #32
      Re: Highcontrast

      Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk bericht
      Ga gewoon uw materiaal persoonlijk ophalen en cash betalen.. Problem solved?!
      Overlaatst was er iets dat interessant was voor mij, 50 euro, maar ik zou dan 180 km moeten rijden om het te gaan halen... ???

      Comment


      • #33
        Re: Highcontrast

        Oorspronkelijk geplaatst door Danny001 Bekijk bericht
        Ik zag op een ander forum dat je daar pas advertenties kon plaatsen nadat je een 20 tal berichten geplaatst had en ook pas een maand na de registratie. Dat is misschien een idee voor BD?
        Dit vind ik zeker geen slecht idee
        Flickr

        Comment


        • #34
          Ik mag ook graag 2de hands kopen, maar ik ga persoonlijk afhalen. Ook al is het een 2 à 3-tal uur met de trein. Of ik kijk uit naar hetzelfde, maar dichter bij huis. En dan nog heb je nooit 100% zekerheid van wat je koopt.
          En inderdaad, ik ben ook actief op bokt.nl en daar kan je in bepaalde rubrieken enkel posten en/of reageren nadat je in andere rubrieken genoeg gepost hebt. Dit lijkt me hier ook wel een goede, en vooral haalbare oplossing. Al denk ik dat mijn eerste post hier (met mijn nieuwe account) ook in de rubriek "aangeboden" was, waarvoor mijn excuses...
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

          Comment


          • #35
            Re: Highcontrast

            Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk bericht
            Ga gewoon uw materiaal persoonlijk ophalen en cash betalen.. Problem solved?!
            Inderdaad, en zeker voor een groot bedrag. Ik heb een 70-200 2.8 gekocht en ben van Lovendegem naar Geel gereden. Heb er met de verkoper nog een leuk gesprek gevoerd en heb het objectief uitvoerig mogen testen. Resultaat... 2 gelukkige mensen
            I love my D500

            Comment


            • #36
              Re: Highcontrast

              Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              Overlaatst was er iets dat interessant was voor mij, 50 euro, maar ik zou dan 180 km moeten rijden om het te gaan halen... ???
              Tja, maar als je maar 50 euro kwijt bent is dit niet echt een ramp, niet leuk OK maar geen ramp. Je kan er inderdaad geen 180km voor rijden.
              I love my D500

              Comment


              • #37
                Re: Highcontrast

                Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                Voor Belgie is het zo _dacht ik_ dat een overschrijving pas finaal is na 30 dagen of zo.
                Je kan naar de bank gaan en vragen om het geld terug te vorderen. (lees de overschrijving ongedaan maken)
                Ik weet niet waar je dat vandaan gehaald hebt, maar dat is gelukkig niet zo. Overgeschreven is overgeschreven en blijft overgeschreven. Het zou nogal een "cirque" worden als de banken zomaar op verzoek moesten beginnen met overschrijvingen terugdraaien...
                Er zit inderdaad niets anders op dan zoals in #2 al gezegd door Danny:
                Oorspronkelijk geplaatst door Danny001 Bekijk bericht
                Stap naar de politie. Via het rekeningnummer moeten ze de oplichter kunnen tracen. Doet me sterk denken aan die oplichter die fiktieve vakantiehuizen verhuurde in Spanje, die was toevallig ook uit het Utrechtse.

                Comment


                • #38
                  Re: Highcontrast

                  de advertenties van Highcontrast staan trouwens nog altijd online.

                  Ch.
                  www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

                  Comment


                  • #39
                    Re: Highcontrast

                    da's hetzelfde als van den deze iets kopen ( mijn gedacht : bij te koop GEVRAAGD )
                    http://forum.belgiumdigital.com/f48/...rd-353948.html : Vandaag geregistreerd , en alleen in het engels direct den 7d met alles er op en er aan verkopen... en dan nog in de rubriek te koop gevraagd...

                    Comment


                    • #40
                      Re: Highcontrast

                      Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht
                      de advertenties van Highcontrast staan trouwens nog altijd online.

                      Ch.
                      Toch niet, ondertussen gisteren verwijderd.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: Highcontrast

                        Ik ben ook opgelicht door die gast : 500 euro voor SH101. Het gaat dus niet enkel over fotomateriaal (in mijn geval een synth voor mn muziekstudio)
                        Hij blijft me wel aan het lijntje houden (eerst zogezegd verkeerd adres van mij, dan was hij op reis, dan iemand dierbaar gestorven, nu alweer een paar dagen niks gehoord).

                        Je kan dit melden op :

                        http://www.opgelichtopinternet.nl/cg...m=1300374130/0www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1300374130/0[/URL]

                        Comment

                        Working...
                        X