Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijnenberg Turnhout.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: konijnenberg Turnhout.

Hier ook een tevreden klant van zowel Rubens (= Studio 73, maar dan in Wilrijk) als Konijnenberg. Ik ben steeds correct behandeld, en heb bij beide al een herstelling binnengebracht, dewelke ook netjes is afgehandeld.
    Ik zit dus wel in een luxe situatie, ik woon in Wilrijk, en werk in de buurt van Turnhout
    Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Als het voor konijn is moet je wel van het oosten van het land zijn wij westerlingen hebben daar niets aan , moeten wel bestellen op het internet

Comment

[Mod-LesC]Verplaatst van Camera's naar Algemeen, waar je wel meer topics terugvindt over service e.d. van bepaalde winkels.[/Mod]

En ten persoonlijke titel: mijn mening sluit het beste aan bij die van BlackB@ndit hierboven. Ik ging bovendien naar de lokale fotoboer zolang ik zelf niet het minste over fotografie e.d. wist, maar nu weet ik exact wat ik wil als ik de winkel binnenstap, en heb ik meestal al een reserveringsbon in handen.
        Ik kijk nu wel uit wie de verdeler is van een bepaalde accessoire (want FKB heeft niet alles), en bovendien is het belangrijk de prijzen in de gaten te houden. Zo was voor het recentste objectief dat ik heb aangeschaft, Foto Bastiaens een stuk goedkoper dan FKB, en dus...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

inderdaad : nieuw toestel gekocht en foto Bastiaens was de goedkoopste.. En uitleg genoeg ( had ik wel niet nodig, maar kreeg hem toch.)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
            ........ ( had ik wel niet nodig, maar kreeg hem toch.)
            daarom gaven ze je ook uitleg.
            gewoon voor de zekerheid!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              en U heeft nu een extra korting verdiend)(.
              grt,bouk.
              hahahaha da's een goei !
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

daarom gaven ze je ook uitleg.
                gewoon voor de zekerheid!
                grt,bouk.
                Ik wil hiermee enkel aanhalen, dat de verkoper me evengoed had kunnen laten betalen, zonder uitleg, want daar vroeg ik niet achter.. Dus die service bij Bastiaens is

Comment

Als ze nu kunnen korting geven kunnen ze evengoed hun prijzen aanpassen , ik vind dat achterbaks

Comment

Ik wil hiermee enkel aanhalen, dat de verkoper me evengoed had kunnen laten betalen, zonder uitleg.
                    OK, maar als jij de verkoper laat blijken, dat je "wel/niet" uitleg nodig hebt?
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

inderdaad : nieuw toestel gekocht en foto Bastiaens was de goedkoopste.. En uitleg genoeg ( had ik wel niet nodig, maar kreeg hem toch.)
                      Dat varieert dan weer van vestiging tot vestiging blijkbaar. Hier in mijn buurt is het precies te veel moeite om van achter de toog te komen als je iets vraagt

Comment

OK, maar als jij de verkoper laat blijken, dat je "wel/niet" uitleg nodig hebt?
                        grt,bouk.
                        Dat, heeft hij zeker niet gehad ik ben binnengegaan, heb gezegd, dat toestel, en toen hij daarmee binnenkwam, had ik het geld reeds op "den toog" liggen, maar hij pakte hem uit ( vermoedelijk voor hem om te zien of alles erbij was,..) en begon toen wat er allemaal kon en..., iets waar ik zeker niet had achter gevraagd,. ik fotografeer nu al zeker een 20 jaar met canon ( D60 was mijnen eerste dan den 30D, en de 50D hiervoor, en nu de nieuwe, en zoooooooooveel verschillen die nu ook weer niet, dat ik dat niet in gang krijg. Hij vroeg me ook nog welk toestel ik nu had, de 50D, en zei me nog , dat ik moest oppassen, en er geen EFs lenzen mocht opzetten...
                        Last edited by Guest13; 5 februari 2011, 13:01. Reden: typfoutje :)

Comment

Konijn Zeer vriendelijke mensen met kennis van zaken vind ik toch wel. Ze nemen inderdaad rustig de tijd om uitleg te geven. Ze smeren je ook niet het duurste aan (wat sommige andere wel durven doen). Er staat niet zoveel tentoongesteld, wat ik jammer vind, maar als je iets wil testen, dan halen ze dit uit de voorraad en zo kun je wel testen en kijken wat je koopt.
                          Canon EOS 60D -- Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS -- Tamron 10-24mm F3.5-4.5 DI II LD -- Tamron 28-75 F2.8 XR DI -- Sigma 120-400mm F4.5-F5.6 APO RF DG OS HSM -- Samyang 8mm F3.5 Fisheye

Comment

Working...
                          X