Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sportfotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Monstertruckess, ik weet niet of het nog veel zin heeft hier te reageren, want bij nadere controle blijkt TS zo nu en dan eens een topicje te starten, maar hij reageert er (bijna) nooit nog zelf op...
    Best wel zielig, en vooral weinig respectvol naar de mensen die de "moeite" doen om te reageren en/of proberen te helpen...

    mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #17
      Re: Sportfotograaf

      Voltigeur, eerst en vooral wanneer je conclusies begint te trekken denk misschien eerst eens na...
      Het spijt me dat ik niet zo vaak naar het forum kijk maar dit topic heb ik gestart tijdens de examens vandaar ik zo weinig ben komen kijken.
      De examens zijn 4 dagen geleden gedaan en hier ben ik.
      'k denk dat het weinig nut heeft om daar verdere energie aan te verspillen.

      @ topic
      Nergens heb ik zitten zeggen dat ik hier grof geld mee wou verdienen, ik wou me er full time mee bezig houden. Voor sommige mensen staat dit blijkbaar gelijk aan goud zoeken...

      Wanneer je begint te koken zijn tips van grote chefs altijd welkom, wanneer je begint te fietsen en Eddy Merckx komt je helpen, denk ik wel dat dit waardevol is.
      Ben ik daardoor direct een professionele renner? Neen, maar ik heb wel grotere stappen gezet om een professionele renner te worden.

      Comment


      • #18
        Re: Sportfotograaf

        Oorspronkelijk geplaatst door tom034 Bekijk bericht
        Voltigeur, eerst en vooral wanneer je conclusies begint te trekken denk misschien eerst eens na...
        Het spijt me dat ik niet zo vaak naar het forum kijk maar dit topic heb ik gestart tijdens de examens vandaar ik zo weinig ben komen kijken.
        De examens zijn 4 dagen geleden gedaan en hier ben ik.
        'k denk dat het weinig nut heeft om daar verdere energie aan te verspillen.

        @ topic
        Nergens heb ik zitten zeggen dat ik hier grof geld mee wou verdienen, ik wou me er full time mee bezig houden. Voor sommige mensen staat dit blijkbaar gelijk aan goud zoeken...

        Wanneer je begint te koken zijn tips van grote chefs altijd welkom, wanneer je begint te fietsen en Eddy Merckx komt je helpen, denk ik wel dat dit waardevol is.
        Ben ik daardoor direct een professionele renner? Neen, maar ik heb wel grotere stappen gezet om een professionele renner te worden.
        Bedankt voor de vrij botte opmerking.
        Een paar puntjes:
        1. als je weet dat je geen tijd hebt tijdens de examens om op het forum te komen, dan heeft het ook weinig of geen zin om op dat moment een topic te starten... Denk jij dààr maar eerst eens over na.

        2. @ topic moet eigenlijk ON topic zijn.

        3. Niemand, maar dan ook NIEMAND heeft hier ooit beweerd dat jij gezegd zou hebben dat je grof geld wil verdienen of goud zoekt. Ik heb hooguit gezegd dat indien het de bedoeling is om er full time mee bezig te zijn, dat het in het begin niet slecht is om er een vaste baan bij te hebben qua zekerheid om een inkomen te hebben.

        4. Er zijn hier een aantal tips, raadgevingen en dergelijke meer gegeven, en jij neemt niet eens de moeite om daar op te reageren. Je vindt het belangrijker om mij af te snauwen en belachelijk te proberen maken...

        5. Ik heb een opmerking gegeven omtrent het nooit posten van van SPORTfoto's, dat dat wel eens de reden kan zijn waarom je geen specigieke opmerkingen krijgt. Ook daar reageer je niet op.

        6. Dit is, zoals reeds eerder vermeld, niet het eerste topic dat door jou wordt gestart en waar dan geen antwoord meer volgt wanneer anderen reageren. Ligt dat nu aan jou, of aan al die anderen die in jouw topics reageren?

        mvg,
        Bart
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

        Comment

        Working...
        X