Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betrouwbaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Betrouwbaar

Dat is een grote firma

Comment

meestal zijn deze sites zogezegd gevestigd in London (fake address) maar de master domain is in Israel, Russia ....

De London Police heeft hiervoor speciaal een Net Fraude sectie opgericht.

Deze sites laten de "klant" bij voorkeur via een bankoverschrijving betalen zodat een annulatie zoals via een creditcard moeilijker word, je geld is dan ok WEG ...

Comment

er staat wel visa mastercard en americaexpress op

Comment

Tot je ermee wilt betalen Enkel voor VIP-klanten etc
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

Comment

ik zou er allesinds niet kopen ,of je zou eens moeten kunnen in engeland naar dat adres gaan
            hun adres en bovenop leveren ze nog eens graties aan heel europa , das straf he
            Registered Office:
            19 Mandela Street
            London
            NW1 0DU
            Phone: 020 8144 4602

Justshops Limited is registered in England & Wales (Registered Number: 07029149).

Justshops Limited’s VAT Registration Number is: 350 4712 74.
            Last edited by koen1950; 28 december 2010, 16:19.

Comment

moest er nog twijfel zijn...

www.aeri-photography.be

Comment

Dat is zoals mijn 1ste vriendin.

Raf'ken

Comment

was ze ook zo betrouwbaar raf ke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                    was ze ook zo betrouwbaar raf ke
                    Tjah; die kostte mij veel geld en ik heb er nooit iets voor teruggekregen

Comment

das ook niets

Comment

Verplaatst naar geschikter forum
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik krijg de site zelfs niet geopend, mijn anti-virus programma geeft volgende melding

The URL that you are attempting to access is a potential security risk. Trend Micro OfficeScan has blocked this URL in keeping with network security policy.
                          URL: http://www.justnikon.net/
                          Risk Level: Risk level cannot be displayed because active scripting is disabled. High Medium Low
                          Details: For more information about this URL or to report it to Trend Micro for reclassification,visit http://reclassify.wrs.trendmicro.com.
                          Ben niet van plan mijn beveiliging uit te schakelen om te zien wat er op die site te beleven valt.

Als je een betrouwbare bron in London zoekt:
                          Grays of Westminster

Comment

Daar heb ik ook al erg goede dingen van gehoord, van Grays .
                            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                              ik zou er allesinds niet kopen ,of je zou eens moeten kunnen in engeland naar dat adres gaan
                              hun adres en bovenop leveren ze nog eens graties aan heel europa , das straf he
                              Registered Office:
                              19 Mandela Street
                              London
                              NW1 0DU
                              Phone: 020 8144 4602

Justshops Limited is registered in England & Wales (Registered Number: 07029149).

Justshops Limited’s VAT Registration Number is: 350 4712 74.
                              Ga eens kijken met googlemaps en dan met de foto optie werkelijk het pand opzoeken.
                              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Daar is een soort winkel met de naam sentso, maar gelijkt helemaal niet op een fotowinkel, er zijn boven ook gelijk kantoren of winkel ruimte, het is een pand die voor alles kan dienen
                                Last edited by koen1950; 29 december 2010, 18:44.

Comment

Working...
                                X