Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ah ja nu zie ik het, had deze pagina niet gevonden op hun site.
Zal voor alle zekerheid eerst maar eens bellen naar daar want ik zie dat ze geen 7D meer in voorraad hebben.
Bedankt
Ah ja nu zie ik het, had deze pagina niet gevonden op hun site.
Zal voor alle zekerheid eerst maar eens bellen naar daar want ik zie dat ze geen 7D meer in voorraad hebben.
Bedankt
Hoewel ik op een 10 minuutjes van FKB Turnhout woon, zal ik altijd eerst online reserveren alvorens iets te gaan kopen. Bespaart me de teleurstelling dat een en ander net niet binnen is.
Hoewel ik op een 10 minuutjes van FKB Turnhout woon, zal ik altijd eerst online reserveren alvorens iets te gaan kopen. Bespaart me de teleurstelling dat een en ander net niet binnen is.
Mocht ik zo dicht wonen zette ik daar een tent denk ik
"Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard 500px
Mocht ik zo dicht wonen zette ik daar een tent denk ik
Om als eerste binnen te zijn...? Akkoord, want soms moet ik daar ook lang wachten, hoor, even lang als iemand anders. De verkopers nemen ruim hun tijd, en dat vind ik dan ook perfect. Ik zou, voor mezelf, niet anders willen.
(De laatste tijd heb ik de indruk dat, als je een reservatiebon bijhebt, en er een beetje mee zwaait, je wat sneller geholpen wordt. Ik heb altijd gedacht dat een soort van 'snelkassa' wonderen zou kunnen doen).
Enfin, maar ik vind het interessant om te wachten tot ik zeker weet dat als ik aanschuif, ik ook het produkt dat ik wens kan meenemen.
Als je weet wat je moet hebben kan je best reserveren zo doe ik dat tegenwoordig ook en als ik ga is het zaterdags tegen openingstijd dan gaat het altijd vlotjes
Woensdag meegereden met mijn neef en zijn vrouw omdat zij wat dingetjes moesten hebben (was trouwens hun eerste keer bij Konijnenberg) om 1 uur vertrokken (half uurtje rijden) en om 4 uur waren we terug thuis (van een uitstapje naar turnhout gesproken he ).
Racing Pics
Motorcross ain't nothing without a woman's eye!
Comment