Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cameranu.nl

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cameranu.nl

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
    Binnen enkele weken ga ik ook een nieuwe nikon D700 kopen bij cameraNU overal gekeken en daar waren ze goedkoopst , schijnt ook nog een mooi plaatsje te zijn Urk ,daar maken we eens een daguitstap van
    Urk is inderdaad een heel mooi "plaatsje"...

Waarom tussen haakjes? Urkers zijn het daar niet mee eens namelijk Van oudsher is Urk namelijk een eiland (inmiddels ingepolderd)...je bent dan ook niet in Urk...maar op Urk.

Urk kent ook zo'n beetje de oudst levende visserstraditie van Nederland en zijn een behoorlijk hechte gemeenschap...vooral rond de havens (haventjes) van Urk kun je mooie plaatjes schieten..!

En om ook nog maar ontopic te reageren...

Ook verschillende zaken bij cameranu besteld...nooit problemen mee gehad, ook niet met retourneren als iets niet bevalt, etc.
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Voor mij is het wel makkeleijker om eens naar urk te gaan mijn vriendin woond in noord holland en ik ben er ieder weekend weliswaar om de veertien dagen en dan maken we er eens een daguitstap van , ik heb er nog niets gekocht voor mij word het ook de eerste keer , dus al die reactie op die winkel komt best van pas heb wel al paar keer gekocht bij kamera express

Comment

Kamera Express kom ik het liefste (en komt het meeste van mijn spul vandaan)...maar dat heeft meer met reisafstand te maken dan met service tov cameranu
        Mijn objectieven zijn all round...

Comment

eindje geleden was ik op een uurtje van Urk op vakantie. Ik was al eens kort in Urk geweest om een vrachtwagen op te halen en met alle plezier ben ik ook nu door gereden.

Heb daar al een Nikon compactje gekocht, een gps tracker, een sigma 70-200 en nikkor 18-200 VR|| en een lowepro tas. Altijd al tevreden geweest! Zeer leuke plaats, super mooie winkel
          Nikon D300 + MB-D10 ~ SB900 ~Tamron 17-50 F2:8 ~ AF-S Nikkor 18-200 1:3,5 - 5,6G VR ~ Sigma 70-200 F2.8 II
          Lowepro Computrekker AW ~ Pro 65 AW

Comment

Geen problemen met de garantie bij Cameranu,soms bestel ik ook iets bij Digicamshop als de prijs evengoed is als bij Cameranu,ook een interessante online-shop
            Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
              Urk is inderdaad een heel mooi "plaatsje"...

Urk kent ook zo'n beetje de oudst levende visserstraditie van Nederland en zijn een behoorlijk hechte gemeenschap...vooral rond de havens (haventjes) van Urk kun je mooie plaatjes schieten..
              al wat ouder maar toch een indruk.
              en het bedrijf geeft prima service.
              grt,bouk.

wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nogthans was hier onlangs een draadje over kopen bij internet winkels en veel waren voorstanders van bij de deur en in belgie kopen , maar dat lijkt me hier omgekeerd, ik ga ook waar het goedkoopst is

Comment

Verplaatst naar geschikter forumonderdeel
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik ga ook het liefste dicht bij huis, maar het ene hoeft tegenwoordig het andere niet uit te sluiten.
                    www.Studio73.be is daar een goed voorbeeld van.
                    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Nou ja, niets tegen cameranu.nl; maar als ik in België (achter den hoek) dezelfde prijs ken krijgen en pas hoef te betalen als ik iets in mijn handen heb.
                      Awel dan ga ik toch voor België.
                      Alsook; de economie niet vergetend.

Stonefree

Comment

Nu in mijn geval zal ik ook eerst betalen voor ik het in mijn handen heb gehad , maar van de economie gesproken als je bij konijn koopt , koop je ook bij een nederlander , ook in belgie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                          ....... maar van de economie gesproken als je bij konijn koopt , koop je ook bij een nederlander , ook in belgie
                          bij konijn nooit meer.

Comment

Slechte ervaring raf, ke ik ben er nog nooit geweest

Comment

ik heb geen enkel probleem gehad met konijn.

Comment

Ik kijk altijd naar de goedkoopste prijs en ook naar de winkel en konijn was bijna altijd duurder dan cameranu en kamera express

Comment

Working...
                                X