Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cameranu.nl

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cameranu.nl

Enkele clubleden kopen daar regelmatig, ofwel bij Grobet Antwerpen

Toch verkiest Stonefree, Grobet!
    Eerst zien en dan betalen.
    Maar cameranu-prob’s zijn hier nog nooit gerapporteerd.
    en steeds ..... mooie prijzen
    Raf'ken

Comment

Al vele zaken gekocht, ook toestellen en objectieven. Reeds garantie nodig gehad (Tamron 17-50) , vlot en correct afgehandeld. Ook steeds heel snelle levering (naar Belgie).

Trouwens, heb hier in Brugge ook al mijn toestel binnengedaan in een winkel wegens defect en ook toen moest ik verzendingskosten betalen (om toestel op te sturen naar De Beukelaer). En het was véél meer dan ik betaal om iets naar Cameranu terug te sturen.
      www.petervdg.net/Portfolio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door luna Bekijk bericht
        Al vele zaken gekocht, ook toestellen en objectieven. Reeds garantie nodig gehad (Tamron 17-50) , vlot en correct afgehandeld. Ook steeds heel snelle levering (naar Belgie).

Trouwens, heb hier in Brugge ook al mijn toestel binnengedaan in een winkel wegens defect en ook toen moest ik verzendingskosten betalen (om toestel op te sturen naar De Beukelaer).
        Maar met de garantie als er iets gebeurd tijdens het versturen dat de winkel verantwoordelijk is voor je toestel en anders jij

Comment

heb ook geen slechte ervaringen met die winkel, snel en degelijk verpakt (naar belgie).
          Al duur speelgoed gekocht daar

Comment

Ook al twee objectieven, compact toestel en kleinere dingen gekocht zonder problemen.
            Alles zeer vlug geleverd!
            Zeer goede prijs altijd!
            Nog geen garantie nodig gehad.

Vele gr.
            Tom
            Canon

Comment

Al jaren trouwe klant, en veel aangekocht bij hen.
              Ben super tevreden van hen!!

Service, levertijden (naar belgie), prijzen, ... allemaal dik in orde!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
                een telefoontje gekregen dat ik moet wachten tot volgend jaar omdat die lenscoat volgens hen niet in orde was. Was dit artikel misschien niet op stock

terwijl je wacht aan de telefoon krijg je een vriendelijke stem die zegt dat elk artikel op vooraad op de site ook op vooraad in de winkel is

Dit is deze week al de tweede maal dat ik problemen heb met een Nederlands internetshopke (om dezelfde lenscoat)
                Waarom bestel je dat niet rechtstreeks bij lenscoat.com ?
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jaguar Bekijk bericht
                  Wat moet je doen bij probleem tijdens garantie ?
                  µ

Ook al bij cameranu gekocht, prima dienstverlening en prijzen

Bij problemen onder garantie geldt de aankoopfactuur, in welk land heeft geen belang

Techrepair zorgt voor ophalen en terugzenden door UPS, je kan de status volgen op hun site, gaat zeer vlot zonder enige kosten

Bij Canon gaat dat zo, zal bij Nikon ook wel zijn

Comment

Ik ben ook zeer tevreden van Cameranu.nl . Eerst en vooral hun overzichtelijke website en vooral belangrijk hun goede service.

Ik stuitte op cameranu tijdens de zoekttocht naar een batterygrip voor de D60 van Nikon. 2 dagen na bestelling kwam hij aan (België).

Vorig jaar kocht ik er dus...

-Sigma 120-400mm HSM OS + allerlei "kleine" boel
                    -Crumpler rugzak
                    -Velbon Monopod
                    -Vanquard statief
                    -Geheugenkaarten
                    - .....

STEEDS OP TIJD en volgens mij "te veilig" verpakt. Alles kwam aan in dozen van 50 X 100 ofzo... waarvan 90% vol met papier en piepschuim zit...

En ben nu aan het zien om er een D300s of D7000 (Of mss een semi-professionele videocamera) te kopen maar daar ben ik nog niet helemaal uit
                    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Binnen enkele weken ga ik ook een nieuwe nikon D700 kopen bij cameraNU overal gekeken en daar waren ze goedkoopst , schijnt ook nog een mooi plaatsje te zijn Urk ,daar maken we eens een daguitstap van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                        Waarom bestel je dat niet rechtstreeks bij lenscoat.com ?
                        Had ik beter wel gedaan
                        Ik dacht van "geen gedoe met de douane"
                        En op enkele dagen thuis (het was op stock)

Johan

Comment

aankopen in 2009

1x body
                          2x objectief
                          1x batterij
                          1x batterijgrip
                          1x flits

aankopen in 2010

1x objectief
                          1x statief

Allemaal keurig en netjes geleverd naar Belgie binnen de vooropgestelde termijn
                          http://www.dso74photography.net/

Comment

Niets dan goeds over CameraNU.
                            Zelf kocht ik enkele jaren geleden, tweedehands, een Sigma 50-500mm. Na 23 maanden ging de lens stuk.
                            Na overleg met de winkel opgezonden naar Nederland en een 5- tal weken nadien goed verpakt en gratis hersteld terug ontvangen en dit ondanks het feit dat op de factuur stond dat er slechts 12 maanden garantie op was.
                            Naderhand heb ik er nog een Nikon verrekijker en een digitaal cameraatje gekocht. Allemaal goedkoper dan in België en geen enkel probleem ervaren.
                            Ook telefonisch heel goed bereikbaar en erg vriendelijke mensen. Een aanrader dus.
                            Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                              Binnen enkele weken ga ik ook een nieuwe nikon D700 kopen bij cameraNU overal gekeken en daar waren ze goedkoopst , schijnt ook nog een mooi plaatsje te zijn Urk ,daar maken we eens een daguitstap van
                              Als je niet te lang wacht met je aankoop is het de moeite waard om op de terugweg naar Gouda te gaan.

goudabijkunstlicht

Comment

Ik heb daar een statief gekocht, was op een bepaald moment een onderdeel kwijt van dat statief is door bemiddeling van cameranu rechtstreeks naar mij gestuurd door fabrikant statief Redged: dus tevreden.

Comment

Working...
                                X