Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie ervan????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by vicky
    Originally posted by roadrunner
    Verdorie,Vicky.Nu dacht ik dat ik alleen naar den hemel zou mogen gaan.
    Wel RR hou daar maar een plaatsje vrij voor mij want 'k heb ook een mailtje gelaten voor het gebruik van mijn foto. Of had jij gedacht om al die rijstpap alleen op te eten
    OK Vicky,dat is beloofd.Nog 2 man en we kunnen daar gaan kaarten (maar niet valsspelen of ge vliegt in 't vagevuur )Je kerstkaarje is echt mooi!
    Danny's Photosite

    Comment


    • #32
      Originally posted by roadrunner
      Originally posted by Stef
      met uw voeten rammelen? met diene poembak zekerst ...!

      Stef
      ik vertrouw het ganse zaakje niet echt.Er zit misschien een reukske aan?Willy,zijt ge ermee aan het rammelen? Of wordt dit de
      grote doorbraak?Ik zal die mijnheer eerst eens vragen welke foto's hij bedoelt...
      Dat is je grote doorbraak Danny. Nooit meer huiswerk verbeteren.
      Je ziet, talent komt altijd boven drijven. Ik ??? Met uw voeten rammelen ?? Ikke ??
      Nee ik zit er voor niets tussen.

      Comment


      • #33
        Originally posted by megapixel
        Voor wat hoort wat. Je moet voor deze foto minstens 1000 aflaten en een gereserveerd zitje in het hiernamaals vragen.
        ps: jij betaalt belastingen en kerkgemeenschappen niet !
        1000 aflaten voor den Danny ? Die heeft er minstens 100.000 nodig voor al wat die uitspookt. De kluppel !
        Toch een goed hart zeg ik en vooral een goede fotograaf !

        Comment


        • #34
          Originally posted by vicky
          Originally posted by roadrunner
          Verdorie,Vicky.Nu dacht ik dat ik alleen naar den hemel zou mogen gaan.
          Wel RR hou daar maar een plaatsje vrij voor mij want 'k heb ook een mailtje gelaten voor het gebruik van mijn foto. Of had jij gedacht om al die rijstpap alleen op te eten

          Gij gaat zeker in de hemel komen Vicky.

          Comment


          • #35
            Ja Willy,ik vertrouwde het boeltje niet.(Mijnheer van de Evangelische Kerk die dit misschien leest:niks persoonlijks hoor,maar met al die foorapen hier op BD weet je maar nooit).

            Ik zal nu eens gaan proberen om nog zo'n mooi zicht te trekken.Mijn laarzen aan,hondje mee en mijn D100 en hup.........we springen seffens het café binnen (niet verder vertellen hé )
            Danny's Photosite

            Comment


            • #36
              RR,
              Persoonlijk zou ik vereerd zijn met de eerste mail, (wie niet), plus het goede doel geeft een extra dimensie.
              Maar, je moet wel opletten met de tweede mail, dat is zoiets als mag ik vanaf nu.... en dat kan wel eens raar uitdraaien.
              Eigenlijk, hoe gek het ook klinkt, zou je een soort kontraktje moeten opstellen, met daarin heel duidelijk de grenzen en over welke foto (s) het gaat.
              Nooit voor meerdere fotos tegelijk, want van die vage uitspraken van een paar tot soms eens honderd en zo...

              Gewoon mijn gedacht hé!
              Rudy

              Comment

              Working...
              X