Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.todasranas.tk is online UPDATED

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Todosranas
    *grotere foto's
    *betere navigatie ('tzelfde voor zowel landscape als portrait foto's
    Dat wel, maar nu zijn ze beide even hoog, waardoor de portraits wat aan de kleine kant zijn. Waarom zet je de navigatie er niet gewoon boven?
    En waarom niet in het midden? De knop terug staat nu linksonder de foto, ipv er recht onder (of liever nog erboven dus).

    bovendien is er bij alle foto's een info vakje voorzien (uiltje)
    (nog niet bij reptilia, invertebrata en varia ;-(
    Leuk en interessant.

    Wat mij nog stoort:
    * vensters openen niet in volledige modus
    --> iemand enig idee hoe dit komt????
    * zou graag een "sluit venster" knop maken bij elke foto die de gebruiker terug brengt in de initiële frameset met de filmstrook waar hij foto's aan het kiezen was (maar heb geen idee hoe...)
    Bij mij is het venster wel schermvullend toch. Maar waarom open je de foto's niet in hetzelfde frame, maar in een nieuw venster? Dan kun je aan het eind ook gemakkelijker weer naar de "index" denk ik.

    * www.todasranas.tk werkt niet naar behoren
    --> zorgt voor een serieuze vertraging
    www.users.skynet.be/biohermans gaat in mijn bescheiden mening sneller
    Idd, todosranas is erg traag. Die andere is wel snel genoeg. Kun Todasranas niet laten redirecten naar biohermans?

    Verder zou ik zeggen: ga zo door. Mooie foto's en mooie site.
    Meer foto's op Mukblog

    Comment


    • #17
      Nog even wat bijschaven, maar ik vind hem er voor de rest heel goed uitzien.
      Zoals Jacky al heeft gezegd, het TK adres even doorlinken naar de andere.


      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • #18
        welke software gebruik je? aan je menu te zien is het dreamweaver, maar hoe heb je die filmstrip e.d. gemaakt? (en dat volgkruis met je muis)

        simpel maar zeer strakke site !
        ***Canon 350D en een variatie aan glaswerk van 10 tot 300mm***

        Comment


        • #19
          Ik heb meestal geen geduld om een site echt te bekijken, maar bij deze vond ik het jammer dat ik klaar was. De site heeft humor, mooie foto´s, is ook informatief. Maar het allerbelangrijkste: hij staat niet te vol!

          Gewoon prettig surfen dus, en wat wil een mens nog meer?

          Comment


          • #20
            Beste digifreaks,

            Bedankt voor de commentaren! Echt waar deze betekenen veel voor me!
            Ik moet toegeven dat ik nog maar 3 van de 6 lessen Dreamweaver achter de rug heb. Zodus waarschijnlijk zal er in de komende weken nog wat verder getuned worden aan de site. (Ik hou jullie op de hoogte...).

            @Jacki:
            BTW tnx voor het kaartje! Tja de navigatie..... Ben er ook nog niet uiterst tevreden over... Bij mij thuis kwam deze wel mooi in 't midden eronder staan maar vandaag eens gecheckt op school en inderdaad.... Eerst had ik inderdaad de foto's in het frame weergegeven maar nu blijken de foto's weer net iets te groot hiervoor. Dus ik dacht gedaan met de miserie en en zet ze gewoon in een nieuwe pagina...

            @ Jacki en Omega:

            Nu die tk link werkt niet naar behoren ik heb nochtans de juiste link ingegeven bij www.tk maar blijkbaar scheelt er iets , soms doet ie het en soms ook weer helemaal niet... Maar ga een domeinnaam kopen dan is dat probleem van de baan...

            @ Astra:

            de site is inderdaad in Dreamweaver gemaakt en de bedoeling is er om nog zelf effe navigatieknoppen te maken, maarja mijn vakantie is uit en moet nu weer effe lesgeven totdat de volgende vakantie weer begint

            De fotostrips werden gemaakt door een negatief in te scannen en vervolgens heb ik een action gemaakt in PS7 die het plaatsen vd thumbnailfoto's in deze strip automatiseert, dit bespaart aardig wat tijd in de positionering ....

            Vervolgens met een imagemap in DW MX elke foto gelinkt... (engelengeduld)

            Dat volgkruis is een javascriptje dat ik op een of andere site ben tegengekomen, vond ik wel tof en net niet erover...

            @plofkop:

            Bedankt man. Dat streelt mijn ego



            Met de beste digitale groeten,

            todasranas



            ps: Niemand stoort zich aan het "analoge" aspect door gebruik te maken van filmstrips...?


            Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

            Comment


            • #21
              ps: Niemand stoort zich aan het "analoge" aspect door gebruik te maken van filmstrips...?
              Het blijft fotografie en analoog is toch de basis en het begin naar Digitaal, top dus .




              Groeten Omega.

              www.digiwaart.nl

              Comment

              Working...
              X