Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

    ik weet het.. maar moest ik telkens de kans op goeie foto's volgen, dan zou ik mijn camera nooit meenemen Ik ken mensen over de wereld die Schiavone volgen en dan kan ik lekker eens zelf foto's posten voor de verandering.
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

    Comment


    • #17
      Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

      Monster,
      ze zullen je spullen niet afnemen aan de ingang, je komt er gewoon in niet met je spullen. Dus wat je met je spullen doet is hun probleem niet. Wat de security interesseert is dat je niet binnen komt met 'professioneel' fotomateriaal, als ze die opdracht gekregen hebben.
      Dus als je dan je fotomateriaal niet achter wil laten in je auto, zit je met een probleem...
      www.YourConcertShots.com

      Comment


      • #18
        Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

        heb vandaag een mail gekregen met parkeerinstructies etc..
        Is dit mss iets ?

        Maak gebruik van de ‘lockers’

        In het Sportpaleis zijn ‘lockers’ beschikbaar waarin je waardevolle spullen veilig kunt bewaren. Alleen jij hebt een sleutel van zo’n handig kastje, om er bijvoorbeeld je handtas, rugzak of zelfs helm op te bergen. Zowel voor, tijdens als na het evenement kan je vrij gebruikmaken van je locker.
        trouwens, op vorige edities van de Diamond Games (toen het nog een Echt toernooi was) mocht men ook binnen met camera. Het zou dus raar zijn moest het morgen niet zo zijn.
        Dit is trouwens 1 van de redenen dat ik NOOIT naar zo'n grote events ga. Je wordt er zo'n beetje als melkkoe naar binnen geleid, en eens binnen mag je drank en eten kopen aan veel te hoge prijzen. No offense als het morgen niet zo is natuurlijk. Hangt mss oko van de organisator af.
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

        Comment


        • #19
          Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

          jay! Totaal geen probleem gehad met camera en witte toeter
          En het viel best nog mee met fotograferen. Het grootste deel van de 1e wedstrijd zat er niemand op de rij voor me. Lucky me
          Spijtig dat de 50D zoveel ruis heeft op 1000 ISO.. maar ja, de 1D heb ik niet durven meenemen.
          Er waren trouwens niet zoveel mensen met een reflexcamera, zover ik kon zien.
          en inderdaad hangt er boven de ingang en bord met NO CAMERA etc.. maar ik had alles in een duidelijke fototas en niemand zei er wat van bij de ingang of daarna.
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

          Comment


          • #20
            Re: DSLR in Sportpaleis (Diamond Games) ?

            Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
            jay! Totaal geen probleem gehad met camera en witte toeter
            En het viel best nog mee met fotograferen. Het grootste deel van de 1e wedstrijd zat er niemand op de rij voor me. Lucky me
            Spijtig dat de 50D zoveel ruis heeft op 1000 ISO.. maar ja, de 1D heb ik niet durven meenemen.
            Er waren trouwens niet zoveel mensen met een reflexcamera, zover ik kon zien.
            en inderdaad hangt er boven de ingang en bord met NO CAMERA etc.. maar ik had alles in een duidelijke fototas en niemand zei er wat van bij de ingang of daarna.
            hehe inderdaad, ik heb er ook geen problemen mee gehad. door al de "lees het regelement" posts hier heb ik de 70-200 thuis gelaten. ik zat heel ver maar de 50mm heeft toch een deftige job gedaan. ik heb een aantal reflextoestellen gezien in de tribunes en de security had er blijkbaar geen problemen mee.

            ik zal volgende keer betere gear meenemen voor betere resultaten.

            Comment

            Working...
            X