Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar is dit boek toch te koop?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: waar is dit boek toch te koop?

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgenspictures Bekijk bericht
    Overal op internet gonst het van de geruchten dat uitgeverij Easy Computing failliet zou zijn sinds eind november.
    Is geen gerucht maar een feit :
    Helaas lijkt het erop dat de pagina die je zoekt momenteel niet beschikbaar is. Maar niet getreurd! Hier bij UNIZO zijn we vastberaden om ondernemers te helpen bij het vinden van antwoorden op al hun vragen. Of je nu informatie zoekt over belastingen, subsidies of het starten van een bedrijf, onze website staat boordevol nuttige tips en advies van experts. En als je het antwoord niet meteen kunt vinden, gebruik dan gerust de begeleidende zoek hierboven om te zoeken naar wat je nodig hebt.

wat niet wil zeggen dat er geen overnemer komt en een doorstart volgt (zoals bij tictacphoto)
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Oeioei.
      Nog eens bedankt BD voor mijn exemplaar .
      Aan TS: Paul4545 al gecontacteerd ?

Comment

Ik weet niet van waar je bent maar ik dacht dat ik er afgelopen woensdag (eergisteren) nog een heb gezien in de Standaard (Naamsestraat) in Leuven. Misschien eens bellen als je nog interesse hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
          Aan TS: Paul4545 al gecontacteerd ?
          Neen, nog niet. Dan zou het 'probleem' al lang opgelost zijn. Maar dat is blijkbaar niet de bedoeling... ;-)

Gr. Paul.

Comment

zoek zijn ISBN nummze op google en dan kan je hem in elke boekenwinkel bestellen

groetjes
            Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

Comment

Ik heb hier nog een exemplaar liggen (met CD) voor een acceptabel bod wil ik het wel opsturen. (is nog in nieuwstaat omdat ik toch bij Photoshop blijf.)
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Gisteren in de Standaard, Huidevetterstraat, Antwerpen laatste exemplaar te pakken gehad. Is wel duidelijk door vele handen gegaan. Daarna naar Fnac gelopen en terwijl men zei dat er nog 7 exemplaren moesten zijn, lag er in de rekken toch niks meer.

Djienbe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lauwers1982 Bekijk bericht
                  zoek zijn ISBN nummze op google en dan kan je hem in elke boekenwinkel bestellen
                  groetjes
                  Vergeet het maar. ISBN of niet, geen enkele winkel krijgt hem nog aangeleverd.

Comment

Yep en daarmee is de jacht op de winkels die hem nog hebben geopend. En daarmee is het te hopen dat de prijs er niet door omhoog gejaagd wordt.

Djienbe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
                      En daarmee is het te hopen dat de prijs er niet door omhoog gejaagd wordt.

Djienbe
                      Aha, dat is nog eens een goede tip!
                      Ik heb het boek hier liggen (maar dat wist je al...), het is een prima staat (eigenlijk nieuw, ben nooit verder dan blz 3 geraakt) en is het is beschikbaar. En de prijs... tja, die staat onder opwaartse druk! Ik wacht op een bod.

Gr. Paul.

Comment

Zoals eerder geschreven doe ik die van mij weg, voor 25 euro (en verzendkosten) is hij van u.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Daarom ook deze tip

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                          Direct bij de auteur zelf misschien (of toch via zijn site)

http://forum.belgiumdigital.com/memb...rds-16090.html
                          Of via zn website: http://morethanwords.be/blog/

Prachtig boek trouwens
                          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

De vraag is: heeft Piet nog exemplaren liggen?
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Mijn exemplaar heeft vandaag een nieuwe bestemmeling gevonden.
                              Als 'tante Post' haar werk goed doet vindt de nieuwe eigenaar het boek morgenochtend in zijn brievenbus!

Gr. Paul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paul4545 Bekijk bericht
                                Mijn exemplaar heeft vandaag een nieuwe bestemmeling gevonden.
                                Als 'tante Post' haar werk goed doet vindt de nieuwe eigenaar het boek morgenochtend in zijn brievenbus!

Gr. Paul.
                                Het leven is voor snelle beslissers he

Comment

Working...
                                X