Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk toestel om foto's te kunnen tonen op locatie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: welk toestel om foto's te kunnen tonen op locatie?

Persoonlijk vind ik technologie wel fijn.
    Maar ik stel er sterk mijn vragen bij of wat we doen ook werkelijk nodig is.

Menu's en Wijnkaarten in een iPad? T is handig om aanpassingen te doen ja, maar
    lieve help.
    Geef mij maar een gewoon papieren menu. Ik voel me oud om dit te zeggen terwijl ik nog maar 20 jaar oud ben, maar ik wil echt niet dat wanneer ik 50 ben de menukaart met een signaal naar mijn hersenen gestuurd wordt zodat ze helemaal niets tastbaars meer moeten aankopen.

Ik doe nog graag dingen zelf, en liefst zo weinig mogelijk op een scherm, tenzij mijn werk dan, maar soms ben ik ook echt blij dat ik een weekend geen computerscherm meer hoef te zien.
    http://www.joerivanhamel.be

Comment

dank, dit ziet er leuk uit...
      lidnummer: BD1995BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cversieren Bekijk bericht
        dank, dit ziet er leuk uit...
        Hmm een iPOD Touch is maar een tikkeltje duurder en heeft dan wel een beter scherm en meer geheugen. En dan nog eens zoveel andere opties (alhoewel je schoonmoeder dat misschien nooit gaat gebruiken).

Maar belangrijker is de iOS touch interface. Dat kan ze bedienen vanaf dag 1.
        En iedereen vloekt op iTunes, maar dat lijkt me handiger dan de manier waarop je die foto's op die fotokaders krijgt.
        Tot sluitertijd, Dirk

Comment

een iPad.... Ik zie de schoonmoeder van TS al met een iPad in haar tas Tuurlijk, zo'n groot scherm is ideaal voor een mobiele portfolio maar een iPad in een handtas

Ik heb een iPhone... en deze gebruik ik met grote regelmaat om foto's te laten zien, in de kroeg, op straat etc. Eigenlijk overal waar geen normale computer met een internetconnectie voorhanden is... En dat werkt prima. Uiteraard is het schermpje van een iPhone eigenlijk wel wat te klein, maar het is toch het enige apparaat wat ik wél altijd bij me heb... Oh ja, en ik kan er óók nog mee bellen ook, en SMS-en, e-mail checken en versturen, internetten, navigeren, spelletjes spelen, agenda bijhouden, gebruiken als iPod, etc etc. It can't get much better than that....
          www.indetailfotografie.nl

Comment

Ik denk ook dat die iPod Touch daar perfect voor kan dienen!

Comment

iPod Touch doet dit heel goed. Eenvoudige sync, echt pocket, en heel veel andere, handige mogelijkheden.
              Er komt zelfs muziek uit.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

Comment

Niet vergeten dat die nieuwe een ongelooflijke resolutie heeft, zelfs hoger dan véél netbooks!

Comment

het is uiteindelijk toch een netbook geworden... ( HP, 250gb schijf, ...)

vrijdag instaleren....
                  lidnummer: BD1995BE

Comment

Working...
                  X