Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie, maar nu nog de rest meekrijgen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotografie, maar nu nog de rest meekrijgen

in kortrijk is er devine of iets, vriendin van mij is daar mee bezig. combinatie tussen desinge en meer programeren als ik het goed heb. tis niet echt fotografie, maar die kan je natuurlijk in avondschool er bij doen en je houdt je ouders tevreden
    als je wilt kan ik wel eens vragen wat het juist is (vakken, maar mss ook een juiste naam )
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Ik heb Devine ook al eens doorzocht. :P
      Ik ken er nog mensen die er studeren, maar t spreekt me niet direct aan.
      T is echt grafisch design of webdesign, en dat is nu net waar ik me niet enkel op wil concentreren.

Toch bedankt. ^^
      http://www.joerivanhamel.be

Comment

zoals ik het lees, wil je fotografie studeren om je expertise uit te breiden.
        fotografie gaat een aanvulling zijn op je huidig kunnen, namelijk webdesign.
        er is niets handiger dan wanneer je een opdracht krijgt en je zelf het beeldmateriaal kan aanleveren. denk dat bijvoorbeeld bepaalde reclamebureau's dit ook wel een pluspunt zullen vinden. je vergroot je eigen kansen op de arbeidsmarkt.

overigens denk ik wel dat het verstandig is om goed na te gaan of je wel een volledige studie moet gaan doen, of dat een avondschool bijvoorbeeld ook voldoet. op de arbeidsmarkt zul je je toch moeten bewijzen d.m.v. een portofolio bijvoorbeeld. een papiertje zegt namelijk niet alles, ervaring/portofolio zegt meer.
        WillemClassensDesign: Mijn website
        Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
        Flitsers:HVL-F42AM;

Comment

Working...
        X