Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sponsoring Eindwerk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sponsoring Eindwerk

Oorspronkelijk geplaatst door Flightlessbird Bekijk bericht
    ... Dia kan je niet zelf ontwikkelen als studente dus moet je dat naar een labo zenden. Zowiso als je dat naar een Color Lab stuurt heb je meestal heel goede kwaliteit. En voor Dia heb je geen doka nodig
    Heb vroeger dikwijls bij St Lukas in de jury gezeteld en sta nu versteld van de opmerking i.v.m. ontwikkeling van diafilm. Vroeger maakte dit namelijk deel uit van de eerste beginselen in het onderwijs. De ontwikkeling van diafilm 35mm of 120 rolfilm is absoluut niet moeilijk en zeker niet te duur en kan gemakkelijk door jezelf uitgevoerd worden ( was vroeger leerstof en praktijk in eerste jaar). Daarbij kan ik je melden dat prof afwerklabo's je graag willen helpen want later wordt je zowiezo hun klant (tenminste als je voor jezelf een prof toekomst wil opbouwen).
    Mijn vroegere werkgever stelde toen zelfs gratis film en chemicaliën ter beschikking van de diverse fotoscholen.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flightlessbird Bekijk bericht
      Hallo , Ik ben nu bezig met de voorbereidingen van mijn eindwerk aan de hogeschool Sint Lukas Brussel.
      Het is een redelijk groots eindwerk en aangezien ik vorig jaar met diezelfde problemen zat .
      Als studente fotografie , kom je niet gemakkelijk aan de middelen die men zou nodig hebben voor een goed werk te leveren , Meestal moet je betalen voor je locatie , stylisten , Mua's , ..
      Aangezien wij op de Hogeschool ook nog een Analoog werken en meestal met Diafilm , komen daar de gewoonlijke kosten ook eens bij.
      Daarom doe ik een beroep op een aantal vrijgevigen onder jullie.
      Dus als jullie dit eindwerk zouden willen sponseren , stuur mij maar een berichtje.

mvg
      Zorg ervoor dat de mensen die je willen helpen op z'n minst een PM of mail kunnen sturen.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Zorg ervoor dat de mensen die je willen helpen op z'n minst een PM of mail kunnen sturen.
        is die wel zeker dat er studies gevolgd worden op ST LUKAS ???
        dacht dat ze daar slimmer zouden zijn..
        grts Peter
        BD1754BE / Body & glass

Comment

Mensen, stop met zagen.

PM gestuurd (en beantwoord).

L.
          http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
            Mensen, stop met zagen.

PM gestuurd (en beantwoord).

L.
            Nu blijkt het te gaan,is geactiveerd nu.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Working...
            X