Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebrekkige afhandeling garantie!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gebrekkige afhandeling garantie!

    Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
    mm Digicamshop.be,mp3shop.be,coolbue.be,... http://www.coolblue.be/
    welke naam ook die shop ook mag hebben, BLIJF ER WEG!!!!
    die mannen zijn enkel goed in het verkopen!
    service erna is om te janken, dit ook al eens daar meegemaakt met een mp3 speler
    tweemaal terug gebracht met telkens dezelfde fout, tweede maal meer dan twee maand erop moeten wachten en dan zou de fout aan de gebruiker gelegen hebben
    man man die verkopers daar kennen er zelf weinig tot niets van, ze proberen u bij een reperatie van alles en nog wat op de mouw te spellen bij de lange wachttijden van de herstellingen.
    bedankt was een kandidaat voor mijn nieuwe vaio, hehe zo zie je maar !!
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #17
      Re: Gebrekkige afhandeling garantie!

      bij mij vallen die onder dozenschuivers eerste klas
      @ Guido g, ik zou zeggen voor uw laptop ga naar een goede pc winkel
      er zijn oa in leuven Sony Center winkels
      voor zo'n dingen ga ik niet zomaar naar een internetwinkel
      als er wat aan scheelt kan men er zelf niets aan doen, ze kunnen enkel iets verkopen, repareren kunnen ze niet
      dan ben je dikwijls weken zonder toestel,pc ofzo...

      Comment


      • #18
        Re: Gebrekkige afhandeling garantie!

        Het is schandalig dat men er zich zo telkens op die manier aan ontrekt om garantie te verlenen. En dat is nu al de tweede op korte tijd met een nikon toestel. hoeveel ander slachtoffers zijn er dan al niet waar we geen weet van hebben.

        Is het niet zo dat alle nikon garanties afgehandeld worden door een "reparatie"-bedrijf in het brusselse?

        Ik zou nikon zelf ook een contacteren trouwens, beetje druk op de ketel zetten.

        Comment


        • #19
          Re: Gebrekkige afhandeling garantie!

          Is het niet zo dat alle nikon garanties afgehandeld worden door een "reparatie"-bedrijf in het brusselse?
          Dat heb ik hier ook gelezen.
          De D90 werd evenwel naar Nederland gestuurd...

          Comment


          • #20
            Re: Gebrekkige afhandeling garantie!

            Oorspronkelijk geplaatst door Galathea Bekijk bericht
            Dat heb ik hier ook gelezen.
            De D90 werd evenwel naar Nederland gestuurd...
            logisch aangezien dat coolbue een nederlands bedrijf is en zijn magazijn in nederland heeft
            en ze zullen als leverancier ook dus de nederlandse invoerder van nikon hebben
            Last edited by Gert1971; 22 november 2010, 19:48.

            Comment


            • #21
              Re: Gebrekkige afhandeling garantie!

              Konijn is ook een firma van hollandse bodem toch nee?
              Hmmmm, zou er verband zijn tussen deze gevallen?

              Mss werkt er bij dat reparatiebedrijf in holland een misnoegde werknemer die alle sluiterproblemen afhandeld als "tis de klant zijn schuld".

              Comment

              Working...
              X