Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toelating om te posten op 1200 pix

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Toelating om te posten op 1200 pix

    Mijn -erg persoonlijke- mening: laten zoals het is, of hoogstens opwaarderen naar maximaal 1024 pix zonder gele balkjes
    Kan mij hierbij aansluiten: breedte max 1024 px. Aan hoogte zou ik helemaal niet raken (voor redenen hierboven al vermeld) en behouden op max 900 px.

    Vierkant betekent dit uiteraard max 900x900 px ...
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #47
      Re: Toelating om te posten op 1200 pix

      Ik hou me buiten de discussie van grootte, maar ik zou het toch jammer vinden wanneer er boven al die mooie foto plots een storende gele balk met attentiedriehoek zou staan. Het maakt het beeld onnodig onrustig en leidt vooral af.

      Gezien je toch veel commentaar leest over (al dan niet nutteloze) kaders rond foto's en storende logo's (en dan spreek ik nog niet over belang van achtergrond en het "lekkerder" kijken van een foto die in het midden staat), vind ik het persoonlijk raar dat een balk geen probleem zou geven voor velen.

      Comment


      • #48
        Re: Toelating om te posten op 1200 pix

        Oorspronkelijk geplaatst door Tink Bekijk bericht
        Ik hou me buiten de discussie van grootte, maar ik zou het toch jammer vinden wanneer er boven al die mooie foto plots een storende gele balk met attentiedriehoek zou staan. Het maakt het beeld onnodig onrustig en leidt vooral af.
        yep...mee eens.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #49
          Re: Toelating om te posten op 1200 pix

          Lid worden dan mag je toch foto's uploaden op de BD-site van 1024x1024 pixels.
          De vraag is dan alleen wat wordt er getoond als je zo'n foto gebruikt?



          En dat is dan dus een geschaalde naar 900x900.
          Waarom dan een upload toelaten van 1024x1024 op je album?
          Tot sluitertijd, Dirk

          Comment


          • #50
            Re: Toelating om te posten op 1200 pix

            Nou ik zal dan ook maar even meedoen in dit topic, ook ik zie graag dat het verhoogd wordt naar 1024....Dit is een standaard maat die in Flickr wordt gebruikt. Dan hoef je achteraf niet nog een keer te resizen naar 900....

            En van 900px naar 1024px is ook geen bijzonder grote stap toch. En aangezien er naar mijn mening toch wel steeds meer flickr gebruikers bijkomen

            Misschien een Poll maken
            Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

            Comment


            • #51
              Re: Toelating om te posten op 1200 pix

              Ik ben ook voorstander!
              Heb die 900px regel eigenlijk nooit begrepen. Het is een rare beperking want dat geel balkje zorgt ervoor dat het forum niet wordt gerekt dus begrijp de reden erachter niet.

              1200px is zeker welkom en indien mogelijk zelfs 1600px

              Ik ben wssl oud aan't worden want soms is er sprake van onscherpte maar ik moet eerlijk zijn, ik zie het niet hoor. De foto is te klein ofwel zijn mijn ogen niet meer zo jong en fris zoals de meeste mensen hier.
              Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
              website: http://www.hung.be
              facebook - Instagram

              Comment


              • #52
                Re: Toelating om te posten op 1200 pix

                Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                Maar je laadt de foto's toch niet op naar BD zelf? Die staan toch op sites als Photobucket, Tinypic, ...
                Hier is nog geen antwoord op gekomen...
                Ik dacht ook dat BD de foto's zelf niet op haar server heeft staan, waarom dan die beperking ? Heeft dat dan met trafiek te maken ? Begrijp het niet goed ...

                Correct me if I'm wrong !
                Fuji X - Less became more

                Comment


                • #53
                  Re: Toelating om te posten op 1200 pix

                  Breedte max 1200, hoogte max 850/900. Zou ideaal zijn imho.
                  Nu moeten panorama's meestal belachelijk klein gepost worden.
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                  Comment

                  Working...
                  X