Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

passie voor mode/fotografie ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: passie voor mode/fotografie ?

    Als Senior member zou je moeten weten wat ON TOPIC wil zeggen, niet?

    Effe voor de duidelijkheid: Fotoshoots.be is GEEN zaak, winkel, modellenbureau, ...

    Ik ben een freelance webdesigner die niet aan fotografie doet of iets met mode te maken heeft. Daarom dat ik hulp zoek van mensen die hier wel iets van afweten, maar vermits ik hier grotendeels toch alleen maar negatieve kritiek krijg en ze niet eens ON TOPIC kunnen blijven vraag ik om deze topic te sluiten en mensen die interesse hebben me een privé bericht sturen.
    Voor de rest >>
    Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
    Ik dacht dat als je een zaak wil beginnen toch zorgt dat je kapitaal hebt of je een lening aangaat.
    De mensen eerst gratis laten werken om zo kapitaal te vergaren is me vreemd,mss een nieuwe trend ?
    Http://www.fotoshoots.be

    Comment


    • #17
      Re: passie voor mode/fotografie ?

      Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
      Man, man, man ... er staat weer eens gratis in een post en heel de boel staat op stelten.

      Ik heb mijn grootste klant binnengehaald door een eerste shoot helemaal gratis te doen, inclusief een verplaatsing van 2u ... en ik kan jullie verzekeren dat ik dit al dubbel en dik terug gekregen heb hoor, dus gratis kan best ... in sommige gevallen ... niet altijd en niet continu natuurlijk.

      Mark
      Klopt, hier hetzelfde. Zelfs de eerste tevergeefs staan wachten, nieuwe afspraak gemaakt en sindsdien loopt alles ok.
      Maar dat was wel de afspraak om 1x gratis te werken niet op lange termijn.
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

      Comment

      Working...
      X