Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Computer - Minimum Requirements

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Computer - Minimum Requirements

    Mijn voorstel aan mensen die mijn raad, als IT'er, komen vragen is de volgende:
    als je echt niets van computers weet, wacht dan tot de volgende aanbieding van den Aldi. Dit zijn computers met altijd de laatste generatie hardware en merkonderdelen.

    Besef trouwens dat elke pc/laptop die je koopt, eigenlijk al veroudert is op 't moment dat je hem uitpakt :-)
    www.YourConcertShots.com

    Comment


    • #17
      Re: Computer - Minimum Requirements

      Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
      Mijn voorstel aan mensen die mijn raad, als IT'er, komen vragen is de volgende:
      als je echt niets van computers weet, wacht dan tot de volgende aanbieding van den Aldi. Dit zijn computers met altijd de laatste generatie hardware en merkonderdelen.

      Besef trouwens dat elke pc/laptop die je koopt, eigenlijk al veroudert is op 't moment dat je hem uitpakt :-)
      Nee, ik koop zoiets nooit in de Aldi.
      2 dingen die ik er mee meegemaakt heb:
      - "Nvidia" videokaart maar de drivers van nvidia zelf werken er niet op enkel de meegeleverde. (speciaal geflashed?)
      - Pc met tv kaart en al in, oververhitte altijd waardoor de tv kaart eruit moest en de kast moest blijven open staan om de pc gekoeld te krijgen.
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

      Comment


      • #18
        Re: Computer - Minimum Requirements

        Hmmmmm... ik heb nochtans nooit problemen gehad met Medion pc's en laptops. Misschien geluk gehad?
        Persoonlijk blijf ik bij Mac en Dell.
        www.YourConcertShots.com

        Comment


        • #19
          Re: Computer - Minimum Requirements

          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          Die ik inderdaad ook, heb zo mijn i7 gekozen, 8Gb ram, 2Tb disk, 2x 22" Dell 2209WA ... schitterende machine voor PhotoShop en al de rest ... prijskaartje met schermen wel bijna 1500 Euro



          ACR van CS3 kan de raw files van de 5dII niet aan dacht ik ?

          Mark


          Welke scherm(en) heb je dan gekozen in deze prijsklasse, en zijn ze geschikt voor fotobewerking? Heb je een mat of een glanzend scherm gekozen?

          Ik ben zoals eerder al vermeld ook op zoek naar een pc-samenstelling in de zin zoals jij voorstelt maar zie het bos niet door de bomen wat het scherm betreft. Ik zoek een degelijk scherm (22 of 23 inches) in de prijsklasse rond de 300€

          Comment


          • #20
            Re: Computer - Minimum Requirements

            Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
            als je echt niets van computers weet, wacht dan tot de volgende aanbieding van den Aldi. Dit zijn computers met altijd de laatste generatie hardware en merkonderdelen.
            )
            Ik moet je bijtreden. Ik was aan't uitkijken om een nieuwe PC samen te stellen (mijn Pentium4 2.4GHz met W2K) begon op zijn adem te trappen en ik had een systeempje bijeengesprokkeld voor een deftige prijs. De bedoeling was om dit tegen het einde van't jaar te bestellen en te monteren. Toen kwam Aldi met zijn gaming PC op de proppen voor een lagere prijs dan wat ik voor ogen had met inbegrip Win7 licentie maar zonder raid.
            Ondertussen staat het spul hier rustig 24/7 te draaien
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #21
              Re: Computer - Minimum Requirements

              Oorspronkelijk geplaatst door lucvr Bekijk bericht
              Welke scherm(en) heb je dan gekozen in deze prijsklasse, en zijn ze geschikt voor fotobewerking? Heb je een mat of een glanzend scherm gekozen?

              Ik ben zoals eerder al vermeld ook op zoek naar een pc-samenstelling in de zin zoals jij voorstelt maar zie het bos niet door de bomen wat het scherm betreft. Ik zoek een degelijk scherm (22 of 23 inches) in de prijsklasse rond de 300€
              Zoals ik aangeef : een Dell 2209WA, kost 252.89 Euro bij Redcoon.be, ik heb er zo twee gekocht (stonden toen aan 248 Euro/stuk) en voor 934 Euro mijn PC bij Dell zelf gekocht XPS8100 serie (was wel een speciale actie toen, maar die zijn er regelmatig bij Dell als je éénmaal iets gekocht hebt, als ik hem nu samenstel zoals ik hem gekocht heb kom je op 1229 Euro in totaal met de Nvidea GTX kaart, ik heb de GTS versie hiervan)

              (had liefst de U2410 gehad omdat die 1920x1200px heeft ... maar dat was een beetje te duur om tweemaal te kopen, stonden 490 Euro/stuk dacht ik, kleuren blijven hetzelfde eens je ze inmeet hoor, maar 2209WA heeft 1680x1050px)

              Nadeel is dat deze schermen bij Dell zelf stukken meer kosten

              Mark
              Last edited by LamboCars; 29 oktober 2010, 18:49.
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #22
                Re: Computer - Minimum Requirements

                Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht

                Disclaimer: Dit is niet van toepassing op alle Macgebruikers, sommige zijn inderdaad resistent

                danke
                Photography helps people to see
                -Berenice Abbott-
                BD1050BE

                Comment


                • #23
                  Re: Computer - Minimum Requirements

                  Hello,

                  Een overdaad aan informatie, waarvoor dank .

                  Ik ga de site van Dell een keer raadplegen.

                  Met vriendelijke groeten.

                  Paul

                  Comment

                  Working...
                  X