Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HOF Nominaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: HOF Nominaties

    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Van 1 januari 2007 tot en met vorige maandag zijn er 1953 foto's genomineerd. Die foto's werden gepost door 635 verschillende inzenders.
    Van die 635 inzenders zijn er dit jaar 441 actief geweest in de Fotohoek, welteverstaan: ze hebben dit jaar één of meerdere foto's gepost.

    Geef je die 441 "laureaten" een vinger in de HoF-pap, dan vrees ik dat zij ook het adjectief "clubke" gaan krijgen.
    Bedankt voor de cijfers, Jos. Kleine opmerking: de aantallen die je opgeeft zijn voor die geselecteerd werden voor de HoF. Het aantal (door de werkgroep) genomineerden ligt een stuk hoger, reken ongeveer het dubbele.

    Willy
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • Re: HOF Nominaties

      Zoals steeds : van alle meningen en commentaren ligt de waarheid in het midden. Probeer daar maar eens een compromis uit te destilleren.
      En ook nog het volgende : "Een minnaar van zijn eigen fotografie en die bij deze van liefde ziedt, is zijn eigen meester niet."
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • Re: HOF Nominaties

        Laat het ons heel kort houden : Je naam speelt een grote rol.

        Comment


        • Re: HOF Nominaties

          Tja, ik heb nog niet de naam hier ongevraagd foto's te posten ter uitdrukkelijke controle van jullie verplichting te reageren. Mag al blij zijn dat mijn ontegensprekelijk juiste uitleg bij een vraag, soms blijft staan. Dan gaat het dus over algemene kennis, en niet over mijn zegje.

          Comment


          • Re: HOF Nominaties

            Gewoon afschaffen die HOF en BOF en hopla... van een hoop gezever verlost :-)
            www.YourConcertShots.com

            Comment


            • Re: HOF Nominaties

              Trouwens, vraagje tussendoor: is er iemand die een BOF aanschaft zonder dat ie er zelf in staat?
              www.YourConcertShots.com

              Comment


              • Re: HOF Nominaties

                Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                Trouwens, vraagje tussendoor: is er iemand die een BOF aanschaft zonder dat ie er zelf in staat?
                3/4 van de kopers staan niet in het boek en zien het boek als een bron van inspiratie en fotoboek tout cours
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                Comment


                • Re: HOF Nominaties

                  Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                  Trouwens, vraagje tussendoor: is er iemand die een BOF aanschaft zonder dat ie er zelf in staat?
                  of andersom?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: HOF Nominaties

                    Trouwens, vraagje tussendoor: is er iemand die een BOF aanschaft zonder dat ie er zelf in staat?
                    Ik kocht BoF vóór ik er in stond en ook uiteraard erna
                    Maar ik koop ook af en toe fotoboeken van andere meer of mider bekende fotografen om dat ik 1) hun foto's bewonder 2) poog bij te leren van hun vakmanschap

                    En toegeven, ik zal niet veel bijleren door steeds mijn eigen foto's te "bewonderen" hé
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                    Comment


                    • Re: HOF Nominaties

                      Persoonlijk koop ik zelf ontzettend veel fotoboeken, maar telkens van een bepaalde fotograaf. Om een of andere reden heb ik geen behoefte om de BOF aan te schaffen. Misschien omdat ik de foto's al online gezien heb? Vroeg 't me gewoon af.
                      www.YourConcertShots.com

                      Comment


                      • Re: HOF Nominaties

                        Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                        Persoonlijk koop ik zelf ontzettend veel fotoboeken, maar telkens van een bepaalde fotograaf. Om een of andere reden heb ik geen behoefte om de BOF aan te schaffen. Misschien omdat ik de foto's al online gezien heb? Vroeg 't me gewoon af.
                        Bij het bekijken van de BoF ben ik nog steeds verrast door heel wat foto's, ook al heb ik ze al eens gezien (duh), ondertussen zijn we toch weer een jaartje of zo verder dan toen die online te bekijken waren.
                        Bovendien is er toch een (soms behoorlijk) verschil tussen een foto op scherm en een afdruk. En neen, ik bekijk die foto's niet op een oude tv of een monochroom scherm uit de tijd van de Atari ST.

                        Willy
                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • Re: HOF Nominaties

                          Hey juppekes

                          Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                          Trouwens, vraagje tussendoor: is er iemand die een BOF aanschaft zonder dat ie er zelf in staat?
                          Deze editie sta ik voor het eerst in de BOF

                          Het is dan ook mijn eerste bestelling voor een BOF

                          Maar ik heb dan ook ineens de andere drie versies bijbesteld
                          Bootjes

                          Comment


                          • Re: HOF Nominaties

                            Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                            Trouwens, vraagje tussendoor: is er iemand die een BOF aanschaft zonder dat ie er zelf in staat?
                            Wij beschikken hier over de BoF's van 2007, 2008 en 2009 en staan in geen enkele van deze boeken. Pas in de nieuwe editie 2010 staan foto's van zowel mijn vrouw als van mijzelf. Uiteraard hebben we editie 2010 besteld.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • Re: HOF Nominaties

                              Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                              Trouwens, vraagje tussendoor: is er iemand die een BOF aanschaft zonder dat ie er zelf in staat?
                              Als ik zelf een foto heb geleverd ga ik normaal niks betalen, maar de prijs is zo democratisch dat je nauwelijks over aanschaffen kan spreken. Je krijgt hem eigenlijk, tegen onkostenvergoeding.

                              Comment


                              • Re: HOF Nominaties

                                Het grootste probleem blijft dat men iedereen in vakjes wil duwen, en eens je in een vakje zit kan je er niet meer uit. De duwers hebben ongelijk.

                                Comment

                                Working...
                                X