Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HOF Nominaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: HOF Nominaties

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Dacht ik het niet, Hombre en ik kunnen niet lezen.
    Trouwens is het: " Wie bij de HOND slaapt...............".
    Je stijgt zienderogen in mijn achting en van 90% van de leden.


    Red Falcon
    Moderator
    "... en wie bij de hond slaapt, krijgt zijn vlooien..."

    Je vergeet de forumbezoekers die nog niet eens moeite doen om te reageren op een foto, en die gewoon toegeven dat ze het niet doen, omdat ze menen het niet te kunnen.

    Ik word zo moe van mensen die tegen alles zijn, en niet eens de moeite willen doen om de constructiviteit van anderen te aanvaarden.
    Jij bent moderator en komt hier een 100% terecht opgestart topic verzieken door af te wijken en je te fixeren op één persoon, waarvan je meent dat hij tegen alles is.
    Normalerwijze zou men van een moderator net het tegenovergestelde mogen verwachten, maar die hoop heb ik al lang opgegeven, omdat ik weet waar het varken luizen heeft.

    Men ziet hier veel liever een lelijke foto van een schoon madam, dan een schone foto van een lelijke madam.
    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    't Ja verdikke, wie niet?
    Dit is ook veelzeggend trouwens...

    Mvg
    Chris
    Last edited by FestinaLente; 2 november 2010, 14:28.

    Comment


    • #77
      Re: HOF Nominaties

      ok...

      Mag ik toch nog een keertje duidelijk stellen dat ...

      Mod zijn is niet gelijk aan RvB zijn
      Mod zijn is niet gelijk aan deel uit maken van het bestuur
      Mod zijn is niet gelijk aan de mooiste foto's kiezen die in de HoF komen (al wie hier mee wil aan werken op een constructieve manier kan zich hiervoor trouwens aanmelden als medewerker)

      Mod zijn is mensen helpen op dit forum om hun weg te vinden, foto's helpen te plaatsen,...
      Een moderator hoort bij het forum, niet bij de VZW, al kan een moderator wel lid zijn van de VZW.


      Kunnen we dus stoppen met altijd naar Mods als een algemeen iets uit te halen?

      Enne, ik heb luizen noch vlooien. Alle twee weken is er op school kriebelcontrole en wij zijn ongediertevrij, dank u wel.

      Comment


      • #78
        Re: HOF Nominaties

        Ik moet eerlijk zeggen dat ik de bijdragen van FestinaLente / Chris, steeds gewaardeerd heb, en nu nog.
        Ze getuigen van een visie die eraan ten grondslag ligt. En het zijn visies waaraan het forum gebrek heeft volgens mij.
        En soms moet men al eens tussen de regels kunnen en willen lezen.
        Daar ligt denk ik de oorzaak van dit misverstand en de irritatie.
        Misschien is het ook nogal delicaat, Red Falcon, dat u hier een persoonlijke mening gaat uitspelen.
        Ik begrijp dat het in sommige gevallen moeilijk is om te blijven zwijgen, maar toch,
        als mod moet men terughoudendheid aan de dag kunnen leggen, anders gaat z'n neutraliteit en geloofwaardigheid schade oplopen.
        Ik vraag me af of de rol van moderator schriftelijk is vastgelegd en afgelijnd, op dit forum. Ik geloof het nooit.
        Met als gevolg dat men tot deze aanvaringen komt.

        Comment


        • #79
          Re: HOF Nominaties

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          ........
          Ik vraag me af of de rol van moderator schriftelijk is vastgelegd en afgelijnd, op dit forum. Ik geloof het nooit.
          Met als gevolg dat men tot deze aanvaringen komt.
          1.6. Moderatie van het forum.

          vind ik duidelijk zat hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #80
            Re: HOF Nominaties

            Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            Ik moet eerlijk zeggen dat ik de bijdragen van FestinaLente / Chris, steeds gewaardeerd heb, en nu nog...
            Dank U wel, Control-Z...

            Ik kan eigenlijk beter wegblijven uit topics als dit. Het leidt er meestal gewoon toe, dat constructiviteit verdwijnt, en men zich op mij gaat fixeren. Mijn teksten schijnen als een magneet op de beheerders van dit forum te werken, die dan alle moeite gaan doen om de polariteit om te keren. Het is jammer dat ik hetzelfde standpunt deel, waarschijnlijk gaat dit nu de oorzaak zijn dat er andermaal niets verandert.
            Bij deze, sorry, voor mijn aanwezigheid, in dit terecht opgestart topic. Ik zal mij verder van commentaren onthouden, zodat dit topic terug het juiste spoor op kan...

            Mvg
            Chris

            Comment


            • #81
              Re: HOF Nominaties

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              1.6. Moderatie van het forum.

              vind ik duidelijk zat hoor.
              grt,bouk.
              Ik ook, al wijken mijn persoonlijke ervaringen sterk af.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #82
                Re: HOF Nominaties

                Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Ik ook, al wijken mijn persoonlijke ervaringen sterk af.
                tja...dat zou kunnen natuurlijk, maar ik om hier te weinig om dat te kunnen beamen.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #83
                  Re: HOF Nominaties

                  Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                  "... en wie bij de hond slaapt, krijgt zijn vlooien..."

                  Je vergeet de forumbezoekers die nog niet eens moeite doen om te reageren op een foto, en die gewoon toegeven dat ze het niet doen, omdat ze menen het niet te kunnen.

                  Ik word zo moe van mensen die tegen alles zijn, en niet eens de moeite willen doen om de constructiviteit van anderen te aanvaarden.
                  Jij bent moderator en komt hier een 100% terecht opgestart topic verzieken door af te wijken en je te fixeren op één persoon, waarvan je meent dat hij tegen alles is.
                  Normalerwijze zou men van een moderator net het tegenovergestelde mogen verwachten, maar die hoop heb ik al lang opgegeven, omdat ik weet waar het varken luizen heeft.

                  Citaat:
                  Men ziet hier veel liever een lelijke foto van een schoon madam, dan een schone foto van een lelijke madam.
                  Citaat:
                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon
                  't Ja verdikke, wie niet?
                  Dit is ook veelzeggend trouwens...

                  Mvg
                  Chris
                  Hier worden nagels met koppen geslagen en opmerkingen als

                  Enne, ik heb luizen noch vlooien. Alle twee weken is er op school kriebelcontrole en wij zijn ongediertevrij, dank u wel.
                  wijzen er steeds meer op dat men hier nogal veel pueriele opmerkingen en onnodige taallessen krijgt als men ietwat uit het schoolbankje durft te gaan.
                  Een bank achteruit en geen kus van de juf, en nu braafjes luisteren jij stout kindje.

                  Henri
                  lidnummer: BD0435BE

                  Comment


                  • #84
                    Re: HOF Nominaties

                    Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                    en nu braafjes luisteren jij stout kindje.
                    je hebt helemaal gelijk hoor Henri, tis tenslotte jou topic.!
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #85
                      Re: HOF Nominaties

                      Het is altijd fijn als mensen volledige quotes plaatsen en het "" symbooltje erbij laten staan. Zo gaat de context ten minste niet verloren.

                      Comment


                      • #86
                        Re: HOF Nominaties

                        Men zegt me dikwijls: Tini, binnen de fotografie heerst er veel jaloezie en nijd. Ik dacht dat dit wel nog zou meevallen, we zijn trouwens toch allemaal volwassen mensen met een eigen stijl en een eigen visie.
                        Jammer om te zien dat op een forum als dit, waar ik als beginner al heel veel uit geleerd heb, dat dit toch blijkt te kloppen.
                        Het is als beginner niet echt een motivatie om mensen met een pak ervaring zo naar mekaar uit te horen halen. Is het dan zo moeilijk te begrijpen dat ieder zijn mening kan hebben, ook al strookt die niet met de jouwe?

                        Fotografie is en blijft subjectief. De ene vindt die foto geweldig terwijl het de andere simpelweg koud laat. Als het HOF dan toch zo'n probleem vormt, waarom laat je het dan niet gewoon weg. Ik weet uiteraard niet hoe dit in stand gekomen is? Erkenning van je foto's krijg je volgens mij toch door andere factoren dan het HOF. Heeft iemand die in het HOF gestaan heeft hierdoor een topjob gekregen? Meer vraag naar shoots?
                        Ik vind het ook bijzonder jammer dat iemand als Festina gebanned wordt om een mening die niet ieders mening is.
                        Last edited by Tini; 2 november 2010, 21:34. Reden: een schrijffout van formaat!
                        https://www.tinicleemputfotografie.com/

                        Comment


                        • #87
                          Re: HOF Nominaties

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                          Fotografie is en blijft objectief. De ene vindt die foto geweldig terwijl het de andere simpelweg koud laat.
                          Subjectief, dus eigenlijk
                          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                          Comment


                          • #88
                            Re: HOF Nominaties

                            Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                            Subjectief, dus eigenlijk
                            Woeps,
                            Wat een misser van formaat!
                            https://www.tinicleemputfotografie.com/

                            Comment


                            • #89
                              Re: HOF Nominaties

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                              Het is altijd fijn als mensen volledige quotes plaatsen en het "" symbooltje erbij laten staan. Zo gaat de context ten minste niet verloren.
                              Kan ik tegenspreken Sannepoes
                              Het is me ooit verweten dat ik teveel gebruik maakte van
                              De rest van de tekst en de pm houd ik voor mezelf
                              Elk jaar met Kerstmis lees ik die wel nog eens
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #90
                                Re: HOF Nominaties

                                Van een mooie foto schrijven dat de foto mooi is zal niet snel een misdrijf worden. Als ik een mooie foto post lees ik dan ook graag die bevestiging. Ook als is de reactie gewoon 'mooie foto'. Dat hoor ik zoveel liever dan de radiostilte die sommigen aanhouden, en in 'hun' clubje alleen commentaar geven, dat valt echt wel op hoor. En ik verwacht niet dat er iemand zal opstaan en vragen om niet meer te reageren op een foto als het alleen maar 'mooie foto' is. We willen toch allemaal reacties ?
                                Van alle schilderijen die per jaar geproduceerd worden is slechts 1% grote kunst, dat zal van foto's ook wel zo zijn. Het gaat mij niet tegenhouden om verder foto's te maken of van foto's te vinden dat ze mooi zijn. Maar de pretentie om tot die 1% te horen heb ik dan ook niet. Ik kijk graag extra kritisch naar diegene die wel beweren daartoe te behoren.
                                Rare discussie, als je op een foto-forum zoiets niet mag, positief zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X