Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

privacy: bouw fotograferen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: privacy: bouw fotograferen

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
    Weleens in Den Helder geweest of andere marine haven. Ook in Vlissingen liggen de schepen midden in de stad, maar meestal in aan- of ombouw.
    Nee niet geweest, maar wist niet dat zo een geheim is dat je niet mag fotograferen

Spijtig voor al die hier foto's plaatsen van militaire vliegtuigen ..., dan zouden die dus in strijd zijn met de wet en forum reglement.
    Oja en over mijn laatste zin, in feite zijn ze in strijd met de wet namelijk het auteursrecht
    Last edited by foto4fun; 26 oktober 2010, 16:34.
    Never resist temptation or it could go away...
    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht

Spijtig voor al die hier foto's plaatsen van militaire vliegtuigen ...,
      denk; niet in de lucht wel op de basis?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        denk; niet in de lucht wel op de basis?
        grt,bouk.
        ......
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

De aap is uit de mouw. Ze hebben klacht ingediend wegens een zogenaamde bouwovertreding.
          Ze kennen hun buren nog maar pas en het begint al. In plaats van zoals grote mensen met elkaar te klappen...
          [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
          [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

Comment

het is niet waar zekers !
            heb zo'n buren.
            dat belooft.

Comment

Ik heb ooit eens ergens gelezen dat 30% van de verhuizingen gebeuren omwille van last met de buren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jejochen Bekijk bericht
                De aap is uit de mouw. Ze hebben klacht ingediend wegens een zogenaamde bouwovertreding.
                Ze kennen hun buren nog maar pas en het begint al. In plaats van zoals grote mensen met elkaar te klappen...
                Alsof bouwovertreders rekening met de buren zouden houden als die geen klacht indienen.
                Wees blij dat ie zo snel heeft gehandeld. Eerst helemaal laten opbouwen, om nadien alles te laten afbreken kan ook.
                In mijn dorp handelt het meestal over bouwwerken op minder dan drie meter van de scheiding. En afbreken zal je.

Comment

Gisteren hebben ze de buur nu betrapt terwijl die op zijn buik lag op de trottoir, om onder de hekkens door foto's te nemen van hun bouw. Mag dat eigenlijk zomaar?

Wie is er nu in overtreding: de bouwer of de fotograaf? of alle twee?
                  Als alles volgens de bouwvergunning uitgevoerd wordt valt er niets te vrezen. Indien niet... had zelf eens praten met de buur ook kunnen helpen.

Gewoon gezien vanuit een neutraal standpunt.
                  Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

Comment

Volgens de architect zijn we in regel.
                    [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
                    [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

Comment

mijn vermoeden is bevestigt.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Leuke start!
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Was te verwachten ... het zijn allemaal kleine kinderen tegenwoordig, waarschijnlijk stikjaloers en dan maar iets zoeken om moeilijk over te doen.

Onze bouw hebben ze zelfs twee weken stilgelegd omdat ze dachten dat er een overtreding was, mooi niet dus, alles perfect zoals op de aanvraag ... nu spreken ze niet meer ... lekker rustig hoor
                          Onze buren hadden al een nieuwbouw klaar toen wij begonnen, omdat de grond hier aan de straatkant hoger ligt dan verder de tuin in heeft onze architect beslist om de garage (die kort tegen de straat moest gebouwd worden) op straathoogte te zetten en de woning dieper op het perceel te bouwen, maar daardoor moest de grond wel opgehoogd worden ...

De architect van de buren is gewoon zo snugger geweest om de grond uit te graven ... de voordeur van onze buren (op maar enkele meters uit het as van de weg) staat lager dan het wegdek, de minste serieuze regenbui en het water loopt binnen bij hun.

Omdat wij dus wel een goede architect hadden die onze bouw hoger plaatste vonden zij dat we een papier moesten ondertekenen dat wanneer ze wateroverlast zouden hebben dit onze verantwoordelijkheid zou zijn ... yeah right ! ... hij was rap weg van de voordeur hoor, maar nu blijven ze natuurlijk moeilijk doen over alles hé, ik heb bouwvergunningen voor alles, zelfs als het niet echt nodig is volgens de gemeente, ik neem geen enkel risico.

Als alles klopt met de plannen en de goedkeuring heb je niets om je zorgen over te maken, alleen wat tijdsverlies en misschien advocaat kosten ... en een hoop geloop naar het gemeentehuis

Mark
                          Last edited by LamboCars; 27 oktober 2010, 09:25.
                          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Ik zou een klacht indienen wegens een inbreuk op de privacy .

Comment

Ik ben toch blij dat ik met al mijn buren goed overweg kan.
                              (Niet evident als je een Rottweiler in je tuin hebt rondlopen).
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                                Ik ben toch blij dat ik met al mijn buren goed overweg kan.
                                Kon ik dat maar zeggen

Ik heb 14 buren

En er zijn er toch al een drietal waar ik niet meer tegen babbel
                                Bootjes

Comment

Working...
                                X