Re: Welke fotograaf ben jij...?
Nu nog wachten op de volgende editie van de dikke van dale en zien of barbiefotograaf
het zal gehaald hebben.
Ik ben nummertje 2
Fotografen van het type 1 zie ik meer als kunstenaars die ook met een fototoestel kunnen
werken, en alsjeblief, lees dit niet in de negatieve zin.
Mensen die composities zitten te bedenken, onderwerpen aansnijden, zoeken naar modellen, mua, enz...
En dat allemaal voor dat 1/125ste van een seconde Respect zou ik zeggen.
Ieder zijn ding in de fotografie. Ik braak bijvoorbeeld op alles wat in abstract staat
en dan misschien nog meer op de reacties die er op komen zoals "Alweer een topper!"
"Van jou zijn we alleen maar kwaliteit gewoon" enz...
Geef toe, het zijn wat lijnen, je sluitertijd stond te lang en je hebt fel bewogen... Klaar!
Maar vermits ik dit van mezelf weet zal je mij dus ook NOOIT zien reageren in abstract.
Het is niet omdat het mijn ding niet is dat anderen het niet mooi mogen vinden.
Nu nog wachten op de volgende editie van de dikke van dale en zien of barbiefotograaf
het zal gehaald hebben.
Ik ben nummertje 2
Fotografen van het type 1 zie ik meer als kunstenaars die ook met een fototoestel kunnen
werken, en alsjeblief, lees dit niet in de negatieve zin.
Mensen die composities zitten te bedenken, onderwerpen aansnijden, zoeken naar modellen, mua, enz...
En dat allemaal voor dat 1/125ste van een seconde Respect zou ik zeggen.
Ieder zijn ding in de fotografie. Ik braak bijvoorbeeld op alles wat in abstract staat
en dan misschien nog meer op de reacties die er op komen zoals "Alweer een topper!"
"Van jou zijn we alleen maar kwaliteit gewoon" enz...
Geef toe, het zijn wat lijnen, je sluitertijd stond te lang en je hebt fel bewogen... Klaar!
Maar vermits ik dit van mezelf weet zal je mij dus ook NOOIT zien reageren in abstract.
Het is niet omdat het mijn ding niet is dat anderen het niet mooi mogen vinden.
Comment